AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.761
Was gezellig je te ontmoeten @Mentat! Thnx voor de flyer!
20220427_141503.jpg

20220427_141522.jpg

20220427_141527.jpg
Vreemd dat er geen email of url op staat voor als je interesse hebt.

Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen Jehova's?

Vriendelijke mensen hoor, hebben vaak al snel wat beters te doen als ik over de Kerk begin, maar dan houd ik hun voet tussen de deur geklemd tot ik ben uitgesproken!

True story, deed een keer open in badjas, waren de mannen zo verdwenen, maar stonden er even later 2 chickies voor de deur.

Waarom?

Geen idee, waarschijnlijk weer een kans op gemengd douchen laten schieten waar ik geen spijt van heb.

• #160.762
Ooit was Derksen leuk, omdat hij zei wat de gemiddelde Nederlander dacht. Lang geleden.
Toch vind ik het goed dat hij het vertelt.

Laat er maar over gesproken worden!

Er zulen er genoeg zijn die nog meer misbruik van de situatie hadden gemaakt en er gewoon overheen gegaan waren, want "dat was toch al het idee".

Dit was al verkeerd genoeg, laat het maar duidelijk zijn. Het leven is soms ook ingewikkeld, dat vergeten de hardste roepers weleens.

Laatst bewerkt:
  • #160.763
Toch vind ik het goed dat hij het vertelt.

Laat er maar over gesproken worden!

Er zulen er genoeg zijn die nog meer misbruik van de situatie hadden gebruikt en er gewoon overheen gegaan waren, want "dat was toch al het idee".

Dit was al verkeerd genoeg, laat het maar duidelijk zijn. Het leven is soms ook ingewikkeld, dat vergeten de hardste roepers weleens.
Dat erover gepraat wordt is alleen maar goed idd

• #160.766
  • #160.767
Ja, dit soort stukken trek ik slecht.
Wat wil je hiermee precies zeggen?

• #160.772
Vreemd dat er geen email of url op staat voor als je interesse hebt.

Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen Jehova's?

Vriendelijke mensen hoor, hebben vaak al snel wat beters te doen als ik over de Kerk begin, maar dan houd ik hun voet tussen de deur geklemd tot ik ben uitgesproken!

True story, deed een keer open in badjas, waren de mannen zo verdwenen, maar stonden er even later 2 chickies voor de deur.

Waarom?

Geen idee, waarschijnlijk weer een kans op gemengd douchen laten schieten waar ik geen spijt van heb.
Mijn vader vroeg ze vroeger ook wel eens binnen en ging ze dan ondervragen over tegenstrijdige passages uit de bijbel. :D

• #160.773
  • #160.776
Nee, kga toch niet werken op koningsdag ;).
Daarom ben ik o.a. gaan freelancen. Ik kan m'n eigen dagen en tijden inplannen. Kheb daardoor ook nooit gezeik met geen vrij kunnen krijgen op feestdagen. Ideaal. Met kerst en oud en nieuw werk ik ook nooit.

En het was de 1e koningsdag met m'n zoontje, dan ga ik sowieso niet werken, al bieden ze 200% uurtarief.

• #160.777
Camera kapot wel leuk effect 🤣
IMG-20220428-WA0004.jpeg

• #160.778
Buiten de index om 40cent per uur opslag gekregen, andere collega's niet :o

Terug
Naar boven