XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.741
Dat tweede, mensen laten zich makkelijk opfokken in Cod, negen van de tien keer ben ik aan het trash talken met als doel om concentratie te breken, maar soms heb je lobbies waarin niemand hapt, die blijven geconcentreerd en gefocust spelen. They have seen it all before.
Moest je is CSGO spelen met russen, dat is pas leuk.

• #160.742
Vandaag mag ik vroeger stoppen op het werk en hoef ik maar 8 uurtjes te werken (45min pauze inbegrepen).

• #160.744
Heb speciaal een keer de mic aangezet om een gozer te betichten van simping, er zat een chick in het team en we waren aan het verliezen, hij was niet gefocust. Het is vreselijk om te zien hoe snel jonge mannen zijn afgeleid en veranderen in witte ridders door de aanwezigheid van iemand met een baarmoeder.

• #160.745
Heb speciaal een keer de mic aangezet om een gozer te betichten van simping, er zat een chick in het team en we waren aan het verliezen, hij was niet gefocust. Het is vreselijk om te zien hoe snel jonge mannen zijn afgeleid en veranderen in witte ridders door de aanwezigheid van iemand met een baarmoeder.
Ik heb echt geen idee hoe oud je bent, ene keer denk ik 14 andere keer weer 46 en dan weer 22. ???

• #160.747
Screenshot_20220426-142803_Facebook.jpg

Door deze reactie kreeg bericht van een journalist, of ik mijn verhaal wilde doen :roflol:

• #160.748
Ik bedacht me vandaag ineens dat ik meer ledematen heb dan de gemiddelde mens.

• #160.755

Terug
Naar boven