XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.722
Centrum van eindhoven is nu met die verbouwingen van de wegen echt vrijwel onbereikbaar met de autos. Gaan meestal weekends wel ff rondje ehv, maar afgelopen keer duurde het vanuit berenkuil tot mediamarkt garage ruim 1uur!

• #160.723
Centrum van eindhoven is nu met die verbouwingen van de wegen echt vrijwel onbereikbaar met de autos. Gaan meestal weekends wel ff rondje ehv, maar afgelopen keer duurde het vanuit berenkuil tot mediamarkt garage ruim 1uur!
Ja is helemaal kut. En nu gaan ze ook nog verbouwen op dat kruispunt bij Best (N2, A2, A58). Wordt helemaal een mooie t*ring zooi hier komende maand qua verkeer.
Te voet heb je er gelukkig geen last van maar met de auto rijd je je nu overal klem rondom de MediaMarkt.

• #160.724
Ja is helemaal kut. En nu gaan ze ook nog verbouwen op dat kruispunt bij Best (N2, A2, A58). Wordt helemaal een mooie t*ring zooi hier komende maand qua verkeer.
Te voet heb je er gelukkig geen last van maar met de auto rijd je je nu overal klem rondom de MediaMarkt.
Het mooie aan jou vind ik dat je desondanks bepaalde tegenslagen toch altijd positief blijft. Bij mij in de wijk hebben ze ook lang lopen bouwen, veel afgezet, moest altijd omrijden, ergerde me er mateloos aan maar de mensen die er zijn komen wonen zijn lieve mensen, dat maakt het dan allemaal wel weer mooi.

• #160.725
Word voortaan me kwark delen. 💁‍♂️

2CB98F36-CEDF-4F2C-90AC-E0495E22A508.jpeg

• #160.729
Ken je nog die gast die filmpjes maakte zoals 'gardening on salvia'?

Nee? Well f**k you.

Voor wie het wel kent, die gast maakt al een tijdje ontzettend droge filmpjes, zoals deze.

Ik dacht ik deel het met jullie. Zo ben ik.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #160.730
Another day another dollar. Schepte net bijna een haas onderweg naar werk.

Was niet Best geweest op de motor met 120.

• #160.734
Dit kan toch niet een echt persoon zijn mag ik hopen. Gewoon een 1 of andere pannenkoek die dit account gemaakt heeft om te trollen.
Als er echt zulke figuren bestaan dan heb ik geen hoop meer voor deze wereld. (had ik al niet meer zo heel veel)
Tuurlijk is het een nep profiel. Dat is juiste het mooie, dat er serieus mensen zijn die denken dat er een oude vrouw genaamd Patrica pruttelpuf zulke dingen post :emo:

• #160.735
@MikeBlok ben jij dit? :heart:

• #160.736
Laatst bewerkt:
  • #160.737
Mensen die het hele potje campen en dan boos worden over de mic omdat je ze letterlijk aan het wrecken bent, natuurlijk ga ik een rakettenwerper gebruiken om je te pakken, wat een drol man. Wel heerlijk om die frustraties aan te horen.

• #160.738
Mensen die het hele potje campen en dan boos worden over de mic omdat je ze letterlijk aan het wrecken bent, natuurlijk ga ik een rakettenwerper gebruiken om je te pakken, wat een drol man. Wel heerlijk om die frustraties aan te horen.
Log je vanuit oekraine of speel je een spel?

• #160.739
Log je vanuit oekraine of speel je een spel?
Dat tweede, mensen laten zich makkelijk opfokken in Cod, negen van de tien keer ben ik aan het trash talken met als doel om concentratie te breken, maar soms heb je lobbies waarin niemand hapt, die blijven geconcentreerd en gefocust spelen. They have seen it all before.

• #160.740
Dat tweede, mensen laten zich makkelijk opfokken in Cod, negen van de tien keer ben ik aan het trash talken met als doel om concentratie te breken, maar soms heb je lobbies waarin niemand hapt, die blijven geconcentreerd en gefocust spelen. They have seen it all before.
Ipv trash talken kan jij ze beter van de wijs brengen door over je levensfilosofie te vertellen.

Terug
Naar boven