Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.061
Weet je wat jij bent? Zo'n meisje die niet in de achtbaan durft en dan naast de achtbaan tegen de andere kindjes gaat staan vitten op de kindjes die lachend in de achtbaan zitten.
Ik ben zo'n meisje die wel in de achtbaan durft en de andere kindjes dat niet durven, uitlacht.

• #161.064
  • #161.068
Toch wel bizar hoe je anders behandelt wordt als je 'gespierd' bent en niet een papz*k.

• #161.069
Toch wel bizar hoe je anders behandelt wordt als je 'gespierd' bent en niet een papz*k.
Ik merk pas het verschil nu ik in m'n 2e kuur zit hoe mensen mij anders in de gym behandelen
Laatst boden mensen mij letterlijk een oefening aan terwijl ik het totaal niet aan het trainen was
Als ik vraag hoeveel sets iemand (en ze zijn redelijk beginner) moet stoppen ze gelijk
Heel apart hoe dat werkt
Kan me het helemaal voorstellen als je gespierd bent ipv papz*k

• #161.071
Ja we zijn inmiddels niet veel verder dan de primaten waar we mee gekruist zijn :(

• #161.072
Ik merk pas het verschil nu ik in m'n 2e kuur zit hoe mensen mij anders in de gym behandelen
Laatst boden mensen mij letterlijk een oefening aan terwijl ik het totaal niet aan het trainen was
Als ik vraag hoeveel sets iemand (en ze zijn redelijk beginner) moet stoppen ze gelijk
Heel apart hoe dat werkt
Jij bent wel een stuk gespierden maar ik had dat zelfs ook met de 'hoeveel sets?' vraag. Voel me dan een beetje bezwaard maar ja.

Vooral het feit dat ik nagekeken wordt en niet in de vorm van uitgelachen is heerlijk.

• #161.073
Ik zet altijd een stapje opzij voor iemand met een bril want die zou me wel is kunnen doodsteken met zijn geo-driehoek.

• #161.074
Heel apart hoe dat werkt
Jij bent zo'n meisje die eerst hoge hakken van 20cm moet aantrekken om ueberhaupt opgemerkt te worden.

Terug
Naar boven