ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.782
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hij werd in zijn vruchtbare jaren niet eens als laatste gekozen.Heb jij geen gezin wat je moet onderhouden ofzo mafkees![]()
Weet je zeker dat het niet de tren is?Voor het eerst 5 reps op bench gepakt! Laatste poging waren het er nog 3. Het kluizenaarsbestaan begint zich uit te betalen![]()

Ik ben voor 70% zeker.
77 kilo moest afvallen.
Gepest op dit forum?Waarom loop jij hier elke dag te stoken ? Oud wijf dat je bent.

KloptJa we zijn inmiddels niet veel verder dan de primaten waar we mee gekruist zijn![]()
60 procent hiervan is gelogen
Steekpass er verkrijgbaar bij de ijzerwaren boer is een ideale shank
Voor die pleeboy.Nee joh, die hebben hem verlaten voor @apfelstrudel
Is dit de 5x100kg bench trouwens? Zo ja goed bezig pik!!Voor het eerst 5 reps op bench gepakt! Laatste poging waren het er nog 3. Het kluizenaarsbestaan begint zich uit te betalen![]()
- 17 mei vooroplevering huis
- 25 mei definitieve oplevering huis
- 30 mei wordt m'n auto bezorgd
- 3 juni laminaat 1e verdieping en zolder
- 6 juni plavuizen begane grond
- 13 juni plaatsing keuken
- 24 juni sleuteloverdracht van m'n appartement dus big money
- De hele maand juni verlof
Good times![]()

Juli - leuke partner leren kennen- 17 mei vooroplevering huis
- 25 mei definitieve oplevering huis
- 30 mei wordt m'n auto bezorgd
- 3 juni laminaat 1e verdieping en zolder
- 6 juni plavuizen begane grond
- 13 juni plaatsing keuken
- 24 juni sleuteloverdracht van m'n appartement dus big money
- De hele maand juni verlof
Good times![]()
Juni 2023Juli - leuke partner leren kennen
Aug - partner trekt in
Sept - partner raak zwanger
Juli 2023
Heb al 3,5 jaar een partner en we zijn al aan het proberen zwanger te wordenJuli - leuke partner leren kennen
Aug - partner trekt in
Sept - partner raak zwanger

Ze weet ook dat je dood zaad hebt, of misbruikt dag om de frequentie te verhogen?Heb al 3,5 jaar een partner en we zijn al aan het proberen zwanger te worden
Dat wordt wat met dat dode zaad![]()
Ja en ja.Ze weet ook dat je dood zaad hebt, of misbruikt dag om de frequentie te verhogen?
We. Misschien hebben jullie voorlichting nodig.Heb al 3,5 jaar een partner en we zijn al aan het proberen zwanger te worden
Dat wordt wat met dat dode zaad![]()
Toch wel bizar hoe je anders behandelt wordt als je 'gespierd' bent en niet een papz*k.
Jullie zijn zeker nog geen full-time office sletjes? Die behandeling die je daar krijgt ga je waarschijnlijk ook heel erg waarderen, lol.Ik merk pas het verschil nu ik in m'n 2e kuur zit hoe mensen mij anders in de gym behandelen
Laatst boden mensen mij letterlijk een oefening aan terwijl ik het totaal niet aan het trainen was
Als ik vraag hoeveel sets iemand (en ze zijn redelijk beginner) moet stoppen ze gelijk
Heel apart hoe dat werkt
Kan me het helemaal voorstellen als je gespierd bent ipv papz*k