- Waardering
- 11.483
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Doe je zoiets in je eentje dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je zoiets in je eentje dan?
Zie je wel? Nee, maar 1 van jullie moet de ander bevruchten. Laat even inzinken, je hebt nog een les te goed.
Jij hebt je geloofwaardigheid op dit forum zo achterlijk verziekt de laatste tijd dat ik nooit ook maar één woord van jou aan zou nemen.Zie je wel? Nee, maar 1 van jullie moet de ander bevruchten. Laat even inzinken, je hebt nog een les te goed.
Dan wordt het moeilijk voor jullie.Jij hebt je geloofwaardigheid op dit forum zo achterlijk verziekt de laatste dat ik nooit ook maar één woord van jou aan zou nemen.
Nee, nog niet. Ben pas 16, ga pas volgend schooljaar op 'n kantoor op stage.Jullie zijn zeker nog geen full-time office sletjes? Die behandeling die je daar krijgt ga je waarschijnlijk ook heel erg waarderen, lol.
Het is dat ik een dwerg ben maar fysiek dwingt wel echt respect afNee, nog niet. Ben pas 16, ga pas volgend schooljaar op 'n kantoor op stage.
Zijn het echt allemaal die stereotype 'nerds' die je zo goed behandelen??
Lijkt me helemaal geweldig, ik ben zelf gelukkig 190. Maar zo natty als het maar zijn kan.Het is dat ik een dwerg ben maar fysiek dwingt wel echt respect af
Dus in zo n kantoor met onzekere marketing kutjes kan ik me het helemaal voorstellen
Ligt meestal aan de leeftijdscategorie en functie. De wat oudere managers kunnen het meestal niet waarderen en zien je als een meathead die heel de dag in de gym zit. En dan heb ik het nog niet over de standaard hurrr durrr moet je al weer eten en hoe doe je dat toch? Ik zou het niet kunnen hoor. Hoe houd je dat voll dannnnNee, nog niet. Ben pas 16, ga pas volgend schooljaar op 'n kantoor op stage.
Zijn het echt allemaal die stereotype 'nerds' die je zo goed behandelen??
?? bullshit."Weer een shake?" "Eet je zoveel groente?" "Hoe krijg je dat allemaal binnen joh" "Wow wat gezond" "Daar heb ik echt geen tijd voor" > Das te zien inderdaad.Ligt meestal aan de leeftijdscategorie en functie. De wat oudere managers kunnen het meestal niet waarderen en zien je als een meathead die heel de dag in de gym zit. En dan heb ik het nog niet over de standaard hurrr durrr moet je al weer eten en hoe doe je dat toch? Ik zou het niet kunnen hoor. Hoe houd je dat voll dannnn?? bullshit.
"Kan je even meehelpen met sjouwen, dan hoef je vandaag niet meer naar de sportschool."En dan heb ik het nog niet over de standaard hurrr durrr moet je al weer eten en hoe doe je dat toch? Ik zou het niet kunnen hoor. Hoe houd je dat voll dannnn?? bullshit.
Ondertussen roeren in hun koffie en geen poot uitsteken."Kan jeeven meehelpen metsjouwen, dan hoef je vandaag niet meer naar de sportschool."
Ohja, die zijn het ergste."Kan je even meehelpen met sjouwen, dan hoef je vandaag niet meer naar de sportschool."
Ik zou hier direct radicaal op reageren."Kan je even meehelpen met sjouwen, dan hoef je vandaag niet meer naar de sportschool."
Ja en dan zelf een lekker wijntje nemen want ik heb het zooo druk gehad, verdien ik wel🥰 Correctie: hele fles wijnWij gaan iedere maandag met het werk lunchen dan zitten ze me ook altijd raar aan te kijken als ik vraag of alle dressing/saus van m'n eten af mag.
Maar de aller irritantste vind ik: "zorg je wel goed voor jezelf hè, je hebt wel wat energie nodig om te leven, de manier hoe je focust op je eten kan nooit gezond zijn..."
Jazekerrrr.Is dit de 5x100kg bench trouwens? Zo ja goed bezig pik!!
Nee, je moet applaus krijgen.Ja, want als je iets niet durft verdien je het om uitgelachen te worden.
Ik ben zo'n meisje die wel in de achtbaan durft en de andere kindjes dat niet durven, uitlacht.