ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele jaar door is het hier puzzelen met de bezetting in de ploegen, maar op feestdagen hebben we altijd maximale bezettingEchte kniepstuver ben ik ook. Snipperdag aanvragen. Je weet dat dat een feestdag is? O laat maar zitten dan![]()

Gratis geld toch, werken met feestdagenHele jaar door is het hier puzzelen met de bezetting in de ploegen, maar op feestdagen hebben we altijd maximale bezetting![]()

Ja ik geef ze groot gelijk. Ik heb ook regelmatig oproepdienst met feestdagen, 300%

Dat is wel chill. Pak ik hopelijk met kerst ook even 2x meeJa ik geef ze groot gelijk. Ik heb ook regelmatig oproepdienst met feestdagen, 300%![]()
Sinds ik mn schadevergoeding van mn ongeluk heb ontvangen. Moet ik elk jaar bijbetalen gvdHoppaaaa. Belastingteruggave in the pocket. Nu een hoop shit aanschaffen wat dubieus is of ik het echt nodig heb
![]()
Belasting teruggave?Hoppaaaa. Belastingteruggave in the pocket. Nu een hoop shit aanschaffen wat dubieus is of ik het echt nodig heb
![]()
Zou sowieso de helpt apart leggen.Hoppaaaa. Belastingteruggave in the pocket. Nu een hoop shit aanschaffen wat dubieus is of ik het echt nodig heb
![]()
Daarvoor moet je werken. Heb jij geen last van

Mijn favo vlogger zegt dat belasting betalen niet hoeft…
Doe ik ookZou sowieso de helpt apart leggen.
Want als je het van dat geld moet doen kan je beter sparen 😌
Zet het grootste deel gewoon mooi aan de kant. Maar meestal met plotseling zo'n influx aan geld ga ik altijd wel ergens iets kopen wat niet nodig was 
Maar wel gratis internet binnenkort.
Ik weet dat hij van jou is, maar hier lijkt hij op Jay Cutler.
Hij is bijna 5 maanden, oud zat voor de gym. Tegen de tijd dat ie naar de basisschool gaat is ie buffed AF.Ik weet dat hij van jou is, maar hier lijkt hij op Jay Cutler.