Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.702
Ja

Ja daar moeten we nog ff iets voor verzinnen. 60x60 dus dat gaat nog leuk worden 🤞

Ja inderdaad mooi snel alleen de schilder krijgt het iets lastiger mja dat is zijn probleem 😌
Hier ook 60x60 die er 2 uitmoeten. En me kunstgras een stukje terug halen en dan zouden ze de regenwater afvoer meteen aan sluiten op de afvoer van onze schuur.

• #162.710
Ik zal als Jumbo en AH al die kentekens noteren en dan die boeren gaan boycotten.
Wordt ook gedaan.

Ik weet niet hoe t met jou zit, maar ik kan niet rondkomen als ik 45% van mijn inkomen moet missen. Boeren hier in de omgeving moeten 80% reduceren. Boetes, maar ook voertuigen die in beslag worden genomen, is al lang ingecalculeerd.

• #162.712
Wordt ook gedaan.

Ik weet niet hoe t met jou zit, maar ik kan niet rondkomen als ik 45% van mijn inkomen moet missen. Boeren hier in de omgeving moeten 80% reduceren. Boetes, maar ook voertuigen die in beslag worden genomen, is al lang ingecalculeerd.
Is het erg als ik 45% van mijn inkomen kan missen als dat zou moeten?

Maar zou jij er mee wegkomen om snelwegen en distributiecentra te blokkeren als jouw inkomstenbron dreigt weg te vallen ?

• #162.713
20 potten kwark de koelkast in gevrot toen ik zag dat ze weer de weg op gingen :D
Screenshot_20220704-190956_Albert Heijn.jpg

Zelfs op de soja yoghurt zit inmiddels een max aantal per bestelling, het moet niet gekker worden 🤣

• #162.714
  • #162.715
Is het erg als ik 45% van mijn inkomen kan missen als dat zou moeten?

Maar zou jij er mee wegkomen om snelwegen en distributiecentra te blokkeren als jouw inkomstenbron dreigt weg te vallen ?
1 politie agent komt er ook niet mee weg om een betoger half dood te slaan op het Malieveld en dan een herdershond op hem los te laten.

• #162.717
  • #162.718
Schap was leeg inderdaad. Komende dagen zelfs, van één dag waarop de distributiecentra geblokkeerd zijn?
Blijkbaar. Wist ook niet dat het zo snel ging. Hier in Zwolle hebben ze slaapzakken en alles mee. Dus hoe lang het duurt, zal afhangen van hoe lang ze kunnen blijven denk ik.

Geloof dat vannacht de bakkers ook aan de beurt zijn

• #162.719
Terug
Naar boven