- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt vanuit van alles bevoorraadt, maar volgens mij weinig vanuit Duitsland. Kwam daar zelf met de vrachtwagen regelmatig, wij reden daar 100den pallets chocolate chip cookies en stroopwafels naartoe iedere dag, die DC's zitten overal.
Eet maar een half bakje kwark per dag.Wordt vanuit van alles bevoorraadt, maar volgens mij weinig vanuit Duitsland. Kwam daar zelf met de vrachtwagen regelmatig, wij reden daar 100den pallets chocolate chip cookies en stroopwafels naartoe iedere dag, die DC's zitten overal.
Roosendaal, Best, Bleiswijk, Roermond, Deventer en volgens mij ben ik ook nog ooit in Drachten geweest bij een DC van ALDI.
Niks van gemerkt. Hier bij de aldi staan de schappen gewoon vol met alle soorten kwark

. Velen hier hebben side effects als slecht slapen maar als ik bold neem en ik heb maar 4 uurtjes geslapen voel ik me brak maar op tren heb ik maar paar uur slaap nodig en ik voel me uitgerust alsof ik 10 uurtjes geslapen heb. Bij jou in de buurt (Zwolle) zit een redelijk flink DC van de AH, zullen die boeren wel staan ga ik vanuit.
Geloof dat ze er tot een uur of één hebben gestaan. Maar dat bevoorraden kost natuurlijk ook tijdBij jou in de buurt (Zwolle) zit een redelijk flink DC van de AH, zullen die boeren wel staan ga ik vanuit.
Bij ons op het dorp wonen niet zulke gezonde mensen. Dus mss dat daarom de schappen volstaan. Maar rij er zo weer langs, begin nu wel zenuwachtig te worden. Anders maar een kipje extra.Geloof dat ze er tot een uur of één hebben gestaan. Maar dat bevoorraden kost natuurlijk ook tijd
Als ooit ergens de toevoeging "no homo" op zijn plek was....

Schappen waren gewoon gevuld. Gelijk 6 kilo gehaald🐷Bij ons op het dorp wonen niet zulke gezonde mensen. Dus mss dat daarom de schappen volstaan. Maar rij er zo weer langs, begin nu wel zenuwachtig te worden. Anders maar een kipje extra.
Schappen nu wel leeg dus?Schappen waren gewoon gevuld. Gelijk 6 kilo gehaald🐷
Staat nog 20 kilo als je goed kijkt kerelSchappen nu wel leeg dus?
Volgens mij is het probleem niet altijd een tekort aan producten, maar zij het de hamsteraars...
Het is nog niet vrijdag, nog ff volhouden Mike.
Ik heb me plechtig voornomen en in overleg met Jezus beloofd niet meer te zondigen daarin.
Hou me zus er is ff buiten. @PartyMarty hij heeft 't over je dochter.Ik heb me plechtig voornomen en in overleg met Jezus beloofd niet meer te zondigen daarin.
Sanca Ninja Warrior