MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.721
Als de wijnboeren ook moeilijk gaan doen, stap ik 100% over op sterk bier; nu nog hybride.

• #162.722
Supermarkten zullen wel blij zijn. Er is straks geen derving want iedereen koopt alles wat anders over de tht ging.

• #162.723
  • #162.724
  • #162.726
Even een heads up voor iedereen die kwark eet: best kans dat het komende dagen niet meer in je supermarkt ligt
images (2).jpeg

• #162.727
Moet je hier eigenlijk nog altijd elke avond een halve kilo kwark eten voor je gaat slapen?

• #162.730
Kwam net terug van de Appie, fietst hier zo'n 15-jarige 100% volbloed gangster met z'n petje op z'n kop en zo'n ruziezoekende blik.
Hij denkt: "ik ga maximaal gangster zijn en mijn Alpha status bevestigen aan iedereen hier, dus een GO scootertje (zo'n groene deelscooter) om schoppen."
Wat doet die spast... Steekt zijn been vooruit, schopt tegen de plastic kap van die brommer aan, z'n voet schiet eraf, tussen z'n eigen spaken van z'n voorwiel :roflol:
Hij gaat frontaal over de kop en landt kei hard met z'n gezicht op het asfalt...

Mijn dag is helemaal goed :D Wat heb ik m'n billen uit m'n broek staan lachen.

• #162.733
Kwam net terug van de Appie, fiets hier zo'n 15-jarige 100% volbloed gangster met z'n petje op z'n kop en zo'n ruziezoekende blik.
Hij denkt: "ik ga maximaal gangster zijn en mijn Alpha status bevestigen aan iedereen hier, dus een GO scootertje (zo'n groene deelscooter) om schoppen."
Wat doet die spast... Steekt zijn been vooruit, schopt tegen de plastic kap van die brommer aan, z'n voet schiet eraf, tussen z'n eigen spaken van z'n voorwiel :roflol:
Hij gaat frontaal over de kop en landt kei hard met z'n gezicht op het asfalt...

Mijn dag is helemaal goed :D Wat heb ik m'n billen uit m'n broek staan lachen.
Haha moet maar een keer met jou mee😂

Terug
Naar boven