- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mag toch aannemen dat jij een aardig voorraadje hebt staan in jouw wijnkelder?Als de wijnboeren ook moeilijk gaan doen, stap ik 100% over op sterk bier; nu nog hybride.
Ben aan het minderen met zuivel, ivm puistjes/uitslagEven een heads up voor iedereen die kwark eet: best kans dat het komende dagen niet meer in je supermarkt ligt
Neen, daar staan mijn motoren, fietsen en drukbankje teveel in de weg. Wel een goede tip!Ik mag toch aannemen dat jij een aardig voorraadje hebt staan in jouw wijnkelder?
Even een heads up voor iedereen die kwark eet: best kans dat het komende dagen niet meer in je supermarkt ligt
Ja, tenzij je een miezerige ecto wilt blijven.Moet je hier eigenlijk nog altijd elke avond een halve kilo kwark eten voor je gaat slapen?
Niks van gemerkt. Hier bij de aldi staan de schappen gewoon vol met alle soorten kwarkEven een heads up voor iedereen die kwark eet: best kans dat het komende dagen niet meer in je supermarkt ligt

Wat heb ik m'n billen uit m'n broek staan lachen.Hier bij de Jumbo ook bijna alles op voorraad, er waren alleen geen diepvries tosti’s.Niks van gemerkt. Hier bij de aldi staan de schappen gewoon vol met alle soorten kwark
Denk ook dat de tekorten regio gebonden zijn(dus waar gedemonstreerd word)Hier bij de Jumbo ook bijna alles op voorraad, er waren alleen geen diepvries tosti’s.
Haha moet maar een keer met jou mee😂Kwam net terug van de Appie, fiets hier zo'n 15-jarige 100% volbloed gangster met z'n petje op z'n kop en zo'n ruziezoekende blik.
Hij denkt: "ik ga maximaal gangster zijn en mijn Alpha status bevestigen aan iedereen hier, dus een GO scootertje (zo'n groene deelscooter) om schoppen."
Wat doet die spast... Steekt zijn been vooruit, schopt tegen de plastic kap van die brommer aan, z'n voet schiet eraf, tussen z'n eigen spaken van z'n voorwiel
Hij gaat frontaal over de kop en landt kei hard met z'n gezicht op het asfalt...
Mijn dag is helemaal goedWat heb ik m'n billen uit m'n broek staan lachen.
Ik heb expres potten ingeslagen tot de 24ste, mij zullen ze niet hebben deze keerDenk ook dat de tekorten regio gebonden zijn(dus waar gedemonstreerd word)

Ik heb expres potten ingeslagen tot de 24ste, mij zullen ze niet hebben deze keer
Stiekem hoop ik gewoon dat @Japio op kwarkdate komt
wordt Aldi niet bevooraad vanuit DLD?Niks van gemerkt. Hier bij de aldi staan de schappen gewoon vol met alle soorten kwark

Nee Zit een distributiecentrum in Roosendaal maar waar het daarvoor vandaan komt is mij niet bekend.
Ik heb op het moment een erg ongemakkelijk boner... Ben ik enige? @JapioGeen kwarktekort hier. Maar ik wil jouw kwark ook graag proeven hoor.![]()