apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja.. nu ik het zo teruglees is het idd wel een beetje vreemd. Ik las je zin verkeerd.
Dus..
nog iets leuks gedaan vandaag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.. nu ik het zo teruglees is het idd wel een beetje vreemd. Ik las je zin verkeerd.
Wajoo ga je echt bijna 2 uur ergens je auto zitten wachten tot jou kleine wakker word? Dacht je maakt een grapje!Omdat ie dan wakker wordt en ik em z'n rust gunde. En ik niet verwachtte dat ie zo lang zou gaan slapen. Normaal max een uurtje.
Kzat wel chill eigenlijk. Beetje op m'n telefoon te kutten, in het zonnetje staan. Ff ontspannen. Peukie doen.Wajoo ga je echt bijna 2 uur ergens je auto zitten wachten tot jou kleine wakker word? Dacht je maakt een grapje!
Zou zelf de maxicosi eruit halen en in de winkelkar zetten of til hem uit de maxicosi en dan in de ligstand vd kinderwagen, dan slaapt ie zo weer aan.
Ga zelf niet wachten tot ie klaar is met slapen. 😅
Op het forum rondgehangen en gewerkt.
Dan weet je ook vast wel welke vinger opa opsteekt als jij weer eens denkt van je vrijheid te moeten gaan genieten.De meeste zien helemaal niet de waarde in van tijd. Die realisatie komt vaak pas als de tijd bijna op is.
Tijd is het meest kostbare bezit, je kan het niet kopen, verdienen of terugkrijgen. De rest is allemaal bijzaak.
Dat is pas verlichting. Het merendeel van de bevolking leeft in een haast vegatieve staat van sleur waarin ze bezig zijn met allerlei triviale zaken.
Vooral gewerkt
Bouw je er nog een overkaping overheen, anders gaat dat echt kut zijn in de regen.
graag, ik zit ook naar een jacuzzi te kijken.kan anders wel ff de realiteit prijs doorgeven als je hem 24/7 op 38/40 graden laat staan
Bouw je er nog een overkaping overheen, anders gaat dat echt kut zijn in de regen.
Wat zei de verkoper dat ie aan stroom pj kost, kan anders wel ff de realiteit prijs doorgeven als je hem 24/7 op 38/40 graden laat staan….

Heb een 1300L van het merk “passion”. Als tip kijk niet naar de goedkoopste die zijn slecht geïsoleerd en betaal je jaarlijks honderden euros extra aan stroom en kijk naar de pks van de jets. Heb je er een van 1 of 2 pk dan heb je een pis straal wat je niet ziet vanaf de buitenkant, maar zeer zeker wel voelt. Prijzen zijn daarom visueel ook niet in te schatten aan een jacuzzi, want buitenkant zien ze er allemaal hetzelfde uit. Prijs zit hem in de isolatie en kracht van de pompen en hoeveel pompen je hebt. Heb je 1 pomp dan zet je die aan en gaan alle jets aan heb je er meerdere dan kan je afzonderlijk schakelen. Je moet jezelf niet laten verkopen door de mooie led verlichting en muziek boxen die erin zitten of een waterval, want dat hebben ze allemaal.
Echt mooi manHeb een 1300L van het merk “passion”. Als tip kijk niet naar de goedkoopste die zijn slecht geïsoleerd en betaal je jaarlijks honderden euros extra aan stroom en kijk naar de pks van de jets. Heb je er een van 1 of 2 pk dan heb je een pis straal wat je niet ziet vanaf de buitenkant, maar zeer zeker wel voelt. Prijzen zijn daarom visueel ook niet in te schatten aan een jacuzzi, want buitenkant zien ze er allemaal hetzelfde uit. Prijs zit hem in de isolatie en kracht van de pompen en hoeveel pompen je hebt. Heb je 1 pomp dan zet je die aan en gaan alle jets aan heb je er meerdere dan kan je afzonderlijk schakelen. Je moet jezelf niet laten verkopen door de mooie led verlichting en muziek boxen die erin zitten of een waterval, want dat hebben ze allemaal.
PER JAAR kost onze jacuzzi 24/7 op 38/40 graden onder een overkapping uit de wind in een hoek 700€ aan stroom. Uiteraard wintermaanden meer, zomermaanden minder, maar jaarbasis 700€. Verkijk je ook niet op de wekelijkse aquafiness wat erin moet / filters en tabletten en tel daar ook jaarlijks + onderhoud 300€ voor neer. Maw 1000€ pj ben je wel kwijt aan zon ding. Wel onwijs veel plezier vooral als je kinderen hebt.
Succes eerste tijd met je water zuiver houden, want dat is echt oefenen oefenen en oefenen.
![]()
Heb een 1300L van het merk “passion”. Als tip kijk niet naar de goedkoopste die zijn slecht geïsoleerd en betaal je jaarlijks honderden euros extra aan stroom en kijk naar de pks van de jets. Heb je er een van 1 of 2 pk dan heb je een pis straal wat je niet ziet vanaf de buitenkant, maar zeer zeker wel voelt. Prijzen zijn daarom visueel ook niet in te schatten aan een jacuzzi, want buitenkant zien ze er allemaal hetzelfde uit. Prijs zit hem in de isolatie en kracht van de pompen en hoeveel pompen je hebt. Heb je 1 pomp dan zet je die aan en gaan alle jets aan heb je er meerdere dan kan je afzonderlijk schakelen. Je moet jezelf niet laten verkopen door de mooie led verlichting en muziek boxen die erin zitten of een waterval, want dat hebben ze allemaal.
PER JAAR kost onze jacuzzi 24/7 op 38/40 graden onder een overkapping uit de wind in een hoek 700€ aan stroom. Uiteraard wintermaanden meer, zomermaanden minder, maar jaarbasis 700€. Verkijk je ook niet op de wekelijkse aquafiness wat erin moet / filters en tabletten en tel daar ook jaarlijks + onderhoud 300€ voor neer. Maw 1000€ pj ben je wel kwijt aan zon ding. Wel onwijs veel plezier vooral als je kinderen hebt.
Succes eerste tijd met je water zuiver houden, want dat is echt oefenen oefenen en oefenen.
![]()
Zorg ervoor dat je met je fam altijd dezelfde jacuzzi kleding aandoet en dit NIET wast met wasmiddel gewoon laten opdrogen. Je krijgt echt schuim in je bad wat echt heel snel kan gaan. Zou ook nooit geurtjes toevoegen aan het water ook die lul verhalen wat ze zeggen dat alleen olie geurtjes de kuip aantasten en glad maken/schuim, die “alcohol” geurtjes doen dat ook.Mooie toevoeging, eerst het terras erop aanleggen dan zal ik wat foto’s schieten!
Qua stroom hebben we ruime over capaciteit dus daar heb ik niet z’n schrik in. Waterbehandeling zal wel even stoeien zijn idd… en zoals je zei de kinderen zijn grote blij..
Hier kan ik wat mee! Thanks 🙏🏼Heb een 1300L van het merk “passion”. Als tip kijk niet naar de goedkoopste die zijn slecht geïsoleerd en betaal je jaarlijks honderden euros extra aan stroom en kijk naar de pks van de jets. Heb je er een van 1 of 2 pk dan heb je een pis straal wat je niet ziet vanaf de buitenkant, maar zeer zeker wel voelt. Prijzen zijn daarom visueel ook niet in te schatten aan een jacuzzi, want buitenkant zien ze er allemaal hetzelfde uit. Prijs zit hem in de isolatie en kracht van de pompen en hoeveel pompen je hebt. Heb je 1 pomp dan zet je die aan en gaan alle jets aan heb je er meerdere dan kan je afzonderlijk schakelen. Je moet jezelf niet laten verkopen door de mooie led verlichting en muziek boxen die erin zitten of een waterval, want dat hebben ze allemaal.
![]()
Uitgaande van vorige jaren of de huidige energieprijs?PER JAAR kost onze jacuzzi 24/7 op 38/40 graden onder een overkapping uit de wind in een hoek 700€ aan stroom. Uiteraard wintermaanden meer, zomermaanden minder, maar jaarbasis 700€
Goeie, oude prijzen dus x2 dit jaar.Uitgaande van vorige jaren of de huidige energieprijs?
Hoeveel kwh verbruikt ie in een jaar?
Wat ik me nou al dagen afvraag hè. Waarom als jullie Franstalige dat kutspel Petanque noemen, noemen wij in NL dat spel Jeu de Boules?