- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu pas?Vakantie!
Het is al van vrijdag maar ik ben nu pas in staat om het te posten.
![]()
ga je schamen!Jup, kvroeg ook niet om medelijden. Was gewoon ff een dagboek momentje na een paar glazen whisky om te ontladen.
Maar ik zou ook in een tent kunnen werken waar ik gewoon dagen van 8 uur maak en de helft van de tijd met m'n pik zit te spelen. Zoals @Steks doet op werk.
Omdat ik dan gek word. Ik presteer heel goed onder hoge druk. Kben dan echt in m'n element.
Herkenbaar.
Snap je.Herkenbaar.
8 uur zelfbevrediging is geen lachertje.
Kan die n*ger dat niet doen?Het kutte is het schoonmaken na zo'n dag en al helemaal omdat we met 2 (plus 1 iemand uit de keuken die de spoelkeuken doet want geen afwasser) man staan ipv 4 of 5. Dus ben je veel langer bezig. En daar ga ik wel heel slecht op.
Vandaag staan we als het goed is met 5. 4 man keuken, 1 spoelkeuken.
Velen blijken daar toch niet geschikt voor te zijn.Maar ik zou ook in een tent kunnen werken waar ik gewoon dagen van 8 uur maak en de helft van de tijd met m'n pik zit te spelen. Zoals @Steks doet op werk.
Bij deze opdrachtgever zijn ze niet zo gesteld op n*gers. Gister na werk zette de chef nog allemaal mooie oerDuitse liedjes op waarbij hij door de zaak ging marcheren.
Dat zit daar niet zo koosjer...Bij deze opdrachtgever zijn ze niet zo gesteld op n*gers. Gister na werk zette de chef nog allemaal mooie oerDuitse liedjes op waarbij hij door de zaak ging marcheren.
Heet z'n vrouw Erika?Bij deze opdrachtgever zijn ze niet zo gesteld op n*gers. Gister na werk zette de chef nog allemaal mooie oerDuitse liedjes op waarbij hij door de zaak ging marcheren.
gas erop!! hij blijt nog overeind ook zeg hahaHet vervolg😍💪![]()

Dus drie man tekort en toch redden jullie een drukke dag wel? Dan kan er nog wel iemand uit. Dan kan die ergens aan de slag waar wèl een personeelstekort is.Het is eigenlijk ook helemaal niet vreemd waarom vrijwel iedereen een alcohol en/of drugsprobleem heeft in de horeca.
Tijdens elke drukke dag (ha elke dag) op werk, vooral die zoals vandaag, kan je niet wachten om naar huis te gaan. Maar als die dag er eenmaal opzit, moet je ontladen. En dus ga je een tappie doen, net als de rest van je collega's. Althans, ik kan dan wel een glas whisky (of 3) gebruiken. Op zo'n dag als vandaag is het niet eens meer werk, het is een strijd, samen met je team. In mijn ogen een strijd tegen al die fuckers in je restaurant die met allerlei gluten en lactose vrije uitzonderingen je zware werk nog zwaarder maken. Je collega's zijn je brothers in arms. Daarom zijn horeca teams ook zo hecht denk ik. En gaan er zoveel mensen vreemd. Presteren onder hoge druk, weinig thuis, collega's van andere geslacht in dezelfde situaties.. door presteren onder hoge druk, en daarna gezamenlijk ontladen wordt je snel hecht. tja..
Van 12:00 tot 16:00 bonnenregen. 4 uur lang superfocus, geen seconde afgeleid (behalve om te hydrateren). Dan ff snel eten (als je mazzel hebt) en dan van 17:30 tot 21:15 een nog grotere bonnenregen. En dan deserts tot 22:30 om vervolgens die hele fucking keuken schoon te maken, poetsen poetsen poetsen, alles bij te vullen voor morgen, bestellen (vandaag niet want morgen zondag), preplijst maken, shit uit de vriezer halen om te ontdooien voor morgen, sheets nalopen, misschien nog wat mise en placen.. nog een keer alles nalopen. Shit is leip. 14 uur.. waarvan 13 beuken is. Helemaal bezweet de hele dag, ruikend naar patatje aan het einde van de dag.
En dat met 2 man tekort in de keuken en geen afwasser.. Ksnap wel waarom er zo'n personeelstekort is door uitloop in de horeca.
Ik raad het niemand aan. Maja, het geld is goed.
Tot zover mijn ontlading in mijn liefe dagboekje. Over minder dan 8 uur gaan we weer.
beetje bankhangen, kan nogg net, is het al tijd?
Foto eerst aangezien de kans groot is ie zichzelf al na 1 uur onderspuugt 🤷♂️