- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar Gambia gaan toch alleen aftandse temeiers op zoek naar BBC?
Is dat een speciale amaretto?
Nee is een soort Griekse cognac. Je hebt verschillende gradaties van Metaxa, deze is wel echt nice, als je er van houdt. Kost wel wat.
Dat is toch ook min of meer zijn doelgroep?Naar Gambia gaan toch alleen aftandse temeiers op zoek naar BBC?
Ik had een filmpje met je buurman verwacht.Het vervolg😍💪![]()
. Maja, het geld is goed. Geen medelijden mee, kies je zelf voor.Het is eigenlijk ook helemaal niet vreemd waarom vrijwel iedereen een alcohol en/of drugsprobleem heeft in de horeca.
Tijdens elke drukke dag (ha elke dag) op werk, vooral die zoals vandaag, kan je niet wachten om naar huis te gaan. Maar als die dag er eenmaal opzit, moet je ontladen. En dus ga je een tappie doen, net als de rest van je collega's. Althans, ik kan dan wel een glas whisky (of 3) gebruiken. Op zo'n dag als vandaag is het niet eens meer werk, het is een strijd, samen met je team. In mijn ogen een strijd tegen al die fuckers in je restaurant die met allerlei gluten en lactose vrije uitzonderingen je zware werk nog zwaarder maken. Je collega's zijn je brothers in arms. Daarom zijn horeca teams ook zo hecht denk ik. En gaan er zoveel mensen vreemd. Presteren onder hoge druk, weinig thuis, collega's van andere geslacht in dezelfde situaties.. door presteren onder hoge druk, en daarna gezamenlijk ontladen wordt je snel hecht. tja..
Van 12:00 tot 16:00 bonnenregen. 4 uur lang superfocus, geen seconde afgeleid (behalve om te hydrateren). Dan ff snel eten (als je mazzel hebt) en dan van 17:30 tot 21:15 een nog grotere bonnenregen. En dan deserts tot 22:30 om vervolgens die hele fucking keuken schoon te maken, poetsen poetsen poetsen, alles bij te vullen voor morgen, bestellen (vandaag niet want morgen zondag), preplijst maken, shit uit de vriezer halen om te ontdooien voor morgen, sheets nalopen, misschien nog wat mise en placen.. nog een keer alles nalopen. Shit is leip. 14 uur.. waarvan 13 beuken is. Helemaal bezweet de hele dag, ruikend naar patatje aan het einde van de dag.
En dat met 2 man tekort in de keuken en geen afwasser.. Ksnap wel waarom er zo'n personeelstekort is door uitloop in de horeca.
Ik raad het niemand aan. Maja, het geld is goed. 500 a 600 euro per dag maakt een hoop goed.
Tot zover mijn ontlading in mijn liefe dagboekje. Over minder dan 8 uur gaan we weer.
Tldr plrrrrrrrrr t erHet is eigenlijk ook helemaal niet vreemd waarom vrijwel iedereen een alcohol en/of drugsprobleem heeft in de horeca.
Tijdens elke drukke dag (ha elke dag) op werk, vooral die zoals vandaag, kan je niet wachten om naar huis te gaan. Maar als die dag er eenmaal opzit, moet je ontladen. En dus ga je een tappie doen, net als de rest van je collega's. Althans, ik kan dan wel een glas whisky (of 3) gebruiken. Op zo'n dag als vandaag is het niet eens meer werk, het is een strijd, samen met je team. In mijn ogen een strijd tegen al die fuckers in je restaurant die met allerlei gluten en lactose vrije uitzonderingen je zware werk nog zwaarder maken. Je collega's zijn je brothers in arms. Daarom zijn horeca teams ook zo hecht denk ik. En gaan er zoveel mensen vreemd. Presteren onder hoge druk, weinig thuis, collega's van andere geslacht in dezelfde situaties.. door presteren onder hoge druk, en daarna gezamenlijk ontladen wordt je snel hecht. tja..
Van 12:00 tot 16:00 bonnenregen. 4 uur lang superfocus, geen seconde afgeleid (behalve om te hydrateren). Dan ff snel eten (als je mazzel hebt) en dan van 17:30 tot 21:15 een nog grotere bonnenregen. En dan deserts tot 22:30 om vervolgens die hele fucking keuken schoon te maken, poetsen poetsen poetsen, alles bij te vullen voor morgen, bestellen (vandaag niet want morgen zondag), preplijst maken, shit uit de vriezer halen om te ontdooien voor morgen, sheets nalopen, misschien nog wat mise en placen.. nog een keer alles nalopen. Shit is leip. 14 uur.. waarvan 13 beuken is. Helemaal bezweet de hele dag, ruikend naar patatje aan het einde van de dag.
En dat met 2 man tekort in de keuken en geen afwasser.. Ksnap wel waarom er zo'n personeelstekort is door uitloop in de horeca.
Ik raad het niemand aan. Maja, het geld is goed. 500 a 600 euro per dag maakt een hoop goed.
Tot zover mijn ontlading in mijn liefe dagboekje. Over minder dan 8 uur gaan we weer.
Misschien een klap minuutje voor de horeca organiseren! Of een horeca eenmalige bonus aanvragen.Het is eigenlijk ook helemaal niet vreemd waarom vrijwel iedereen een alcohol en/of drugsprobleem heeft in de horeca.
Misschien een klap minuutje voor de horeca organiseren! Of een horeca eenmalige bonus aanvragen.
Overal is het kut, personeelstekort hebben ze overal behalve het klantenbestand van het uwv.

Dat je daar als zzp’er netto best weinig aan overhoudt t.o.v. wat je er voor moet doen.
Dat je daar als zzp’er netto best weinig aan overhoudt t.o.v. wat je er voor moet doen.
Denk je dat iemand die werkdruk 10/20/30 jaar vol kan houden en hoe zou de thuis situatie zijn. Non stop werken, snachts thuis komen, slapen, vervolgens weer werken. Moet je een goede partner hebben die niet na x aantal jaar denkt ga me vermaak wel bij de buurman halen.
Denk je dat iemand die werkdruk 10/20/30 jaar vol kan houden en hoe zou de thuis situatie zijn. Non stop werken, snachts thuis komen, slapen, vervolgens weer werken. Moet je een goede partner hebben die niet na x aantal jaar denkt ga me vermaak wel bij de buurman halen.
Kunt veel verdienen, maar je kind onthoud niet dat je hem vroeger gucci schoentjes gaf, die onthoud het wel als je met hem elke dag wat leuks gaat doen, al is het maar naar de speeltuin of een ijsje halen. Anders is je kindje straks 10 voor je het weet en is het “mijn papa werkte alleen maar”. Zeg niet dat dit in bovenstaand verhaal van toepassing is, maar veel mensen hebben prioriteiten op de verkeerde plek als je eenmaal kiest voor een fam leven.
Hoeveel dagen denk je dat je per maand kan draaien van 13/14 uur per dag en hoe lang houd je dat in totaal vol?Ahh ik dacht dat het netto was, maar ook bruto is een maandinkomen van 18K toch niet verkeerd? Ik lees dat hij 7/7 werkt. En al dat gejank altijd over ZZP'er en de boterham, dan moet je geen ZZP'er worden of zorgen dat je 1K per dag binnenhaalt minimaal.
Hoeveel dagen denk je dat je per maand kan draaien van 13/14 uur per dag en hoe lang houd je dat in totaal vol?

Verschilt per persoon natuurlijk en kun je geen zinnig antwoord op geven. De een een maand max en de ander 10 jaar. En welke prijs je daarvoor betaald verschilt natuurlijk ook per geval.
Echt weer zo’n steksvraag![]()