apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ah, want zo'n fiets groeit aan een boom in een natura2000 gebied?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, want zo'n fiets groeit aan een boom in een natura2000 gebied?
Ja. Heb jij dat niet in je tuin of op je balkon?Ah, want zo'n fiets groeit aan een boom in een natura2000 gebied?

Vroeger wel, nu niet meer vanwege de stikstofcrisis.Ah, want zo'n fiets groeit aan een boom in een natura2000 gebied?
Nee, hier groeien alleen satelietschotels op de balkons. Misschien omdat het stikstofgehalte hier te hoog is.
Heb je toch iets om mee te deugen op een volgende verjaardag.Uw doos avocado's uit Mexico, die per vliegtuig zijn ingevlogen, worden vandaag tussen 12:00 en 15:00 klimaatneutraal bij u bezorgd.
Ik woon lekker inclusief in een cultureel diverse wijk. Je moest een weten hoeveel deugpunten ik inmiddels heb verzameld.Heb je toch iets om mee te deugen op een volgende verjaardag.
Iedereen verdient eenIk zie net dat Klusmier weer is vrijgelaten in de samenleving. Toch wel mooi dat dat kan in ons warme kikkerlandje.
Dus Kameel kan nog 10 andere downies neerhoeken voordat ie gepermbanned wordt?Iedereen verdient eentweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiendezestiende kans.

Ja was gezellig bij jou alleen niet verwacht dat ik moest betalen

Kwam gewoon met het bussie 😌
Had je maar een vak moeten leren zat je nu lekker met de airco aan op kantoor
🖕 alleen op kantoor heb je airco natuurlijk. Je bent wel net zo helder als een kantoorwerker idd🤣Had je maar een vak moeten leren zat je nu lekker met de airco aan op kantoor
Je moet hem ook op de hoogste stand laten blazen.