ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dit neem ik als een compliment 😌🖕 alleen op kantoor heb je airco natuurlijk. Je bent wel net zo helder als een kantoorwerker idd🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit neem ik als een compliment 😌🖕 alleen op kantoor heb je airco natuurlijk. Je bent wel net zo helder als een kantoorwerker idd🤣
Oggothoor watn agressie jah.Kheb tenminste een prive kantoor en hoef geen pikken te zuigen om hogerop te komen

Dosis is naar beneden dus pas maar opOggothoor watn agressie jah.
Als je niet tegen aas kan neem het dan niet![]()
Zie je straks wel rondjes lopen met je collegas en een boterhammetje en je spiegelglas zonnebril over het bedrijventerrein
In een pantalon broekZie je straks wel rondjes lopen met je collegas en een boterhammetje en je spiegelglas zonnebril over het bedrijventerrein
Nee ik stap te vaak in en uit, dan heb ik snel koppijn of strontverkouden.
Zie je wel
Lekker man. Nu nog een sletje met dikke tet*en die je koude biertjes uit de koelkast haalt en elk uur aan je dop sabbelt en je hebt de perfecte chillings.
En wie kapt de lijntjes?Lekker man. Nu nog een sletje met dikke tet*en die je koude biertjes uit de koelkast haalt en elk uur aan je dop sabbelt en je hebt de perfecte chillings.
Wat is je adres?

Alleen als jij ook de bbq verzorgd mag je komen. 😋 moet nog wel een tuinset en bbq kopen maar dat komt goed 😌
Beide.
Hij heeft een hond, zal best lekker sabbelen😇Lekker man. Nu nog een sletje met dikke tet*en die je koude biertjes uit de koelkast haalt en elk uur aan je dop sabbelt en je hebt de perfecte chillings.
Ik heb geen hond god***domme.
Wat is dat harig ding dan wat je altijd plaatst
Hond van mijn zus