- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Je hebt besloten je om te laten bouwen?........zou het de temperatuur zijn, ik voel een transformatie opkomen op DBB![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt besloten je om te laten bouwen?........zou het de temperatuur zijn, ik voel een transformatie opkomen op DBB![]()
Nee, hij is.
Nee joh, wat moet ik zonder piemal....
Ja, maakt het later vooral ook makkelijker met het huis en zo.
Klopt, vanaf de 35+ graden loopt het zweet van me rug zo me bilnaad in zoals vandaag.Uiteraard vol in de zon dus niet de werkelijke temp, maar voelt wel zo![]()
Dealer komt gewoon aan huis mocht het nodig zijn 😌
Het is nodig
Volgend jaar
What the f**k is nou weer klimaatneutraal bezorgd? Deze wereld wordt steeds maffer.
Dan komt Rob Jetten het hoogstpersoonlijk bij je langsbrengen.What the f**k is nou weer klimaatneutraal bezorg? Deze wereld wordt steeds maffer.
FietskoerierWhat the f**k is nou weer klimaatneutraal bezorg? Deze wereld wordt steeds maffer.
De bezorgers houden hun adem in en laten geen scheten.What the f**k is nou weer klimaatneutraal bezorg? Deze wereld wordt steeds maffer.
Hij heeft de Tyrone black xxl besteld by Easytoys?Dan komt Rob Jetten het hoogstpersoonlijk bij je langsbrengen.