- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Jullie spreken tegenwoordig broken English?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie spreken tegenwoordig broken English?
Paper staat tegenwoordig in de Van Dale, broken daarentegen niet.
Congrats ere doctorReview paper van de HAARLEM-studie samen met Diederik Smit en Pim de Ronde geaccepteerd voor publicatie in Current Opinion in Endocrinology and Diabetes.![]()
Aan de andere kant, wat ik een vog waard?Toch maar laatst een van de jongens een VOG aanvraag laten doen , hij wou graag calculatie en wvb gaan doen . Meneer word niet betrouwbaar geacht om met vertrouwelijke info om te gaan 😂 Heb hem nog gevraagd ; heb jij toevallig nog 'fraude achtige praktijken' op je kerfstok😂😂😂
Ze vragen ook alleen maar een VOG aan die relevant is. Bij mijn vorige werkgever (logistiek) vroegen ze alleen een VOG aan die te maken had met diefstal.Aan de andere kant, wat ik een vog waard?
Heb meerdere paginas aan strafblad waaronder enkele serieuze misdrijven. Maar omdat ik minimaal de laatste 4 jaar niks gedaan heb(nu 10 jaar niet meer in aanraking met justitie), heb ik een VOG en kom ik zonder begeleiding op het politiea academie oefenterrein met allerlei toegang tot loodsen waarin de containers staan. Loop ik vrij over het terrein etc
Als ze wisten wie ik was lieten ze me nooit binnen. Maar een VOG zegt dat het veilig is....
Hij had gewoon eerlijk kunnen zijn , ben zelf ook een boefje geweest.had ik zelfs respect voor gehadAan de andere kant, wat ik een vog waard?
Heb meerdere paginas aan strafblad waaronder enkele serieuze misdrijven. Maar omdat ik minimaal de laatste 4 jaar niks gedaan heb(nu 10 jaar niet meer in aanraking met justitie), heb ik een VOG en kom ik zonder begeleiding op het politiea academie oefenterrein met allerlei toegang tot loodsen waarin de containers staan. Loop ik vrij over het terrein etc
Als ze wisten wie ik was lieten ze me nooit binnen. Maar een VOG zegt dat het veilig is....
Dat is een ander verhaal natuurlijk.Hij had gewoon eerlijk kunnen zijn , ben zelf ook een boefje geweest.had ik zelfs respect voor gehad
Tuurlijk maar ik schets wel een kern van waarheid. Het is zo lek als een mandje .Ze vragen ook alleen maar een VOG aan die relevant is. Bij mijn vorige werkgever (logistiek) vroegen ze alleen een VOG aan die te maken had met diefstal.
Waren genoeg mannen met een ongelofelijk shady verleden met mishandeling/drugshandel en dergelijke, maar zolang jij niet geregistreerd staat als "dief" kreeg je gewoon de VOG die je nodig had voor dat werk.
Ze moeten aanvinken rondom welke onderwerpen ze een verklaring omtrent gedrag willen hebben hè. De VOG moet wel relevant zijn voor het werk.
Probeer eens voor de gein een VOG voor een schietvereniging aan te vragen, ik weet wel wat hun antwoord zal zijnAan de andere kant, wat ik een vog waard?
.Klopt zeker, dat systeem rammelt. Wij kwamen op ieder politiebureau, iedere gevangenis en ook op de politie academie... Zaten heel wat mannen tussen met een strafblad langer ons moeder dr boodschappenlijstje met kerstmis.Tuurlijk maar ik schets wel een kern van waarheid. Het is zo lek als een mandje .
Dat dusDat is een ander verhaal natuurlijk.
Hij heeft al tegen je gelogen dan sta je al meteen scheef in verhouding tegenover elkaar. True
Dit dus dat zo dit dat.. maar als dat jassie van jouw beschadigd is en je wilt er iets aan doen
Had tristan ook geen probleem meeProbeer eens voor de gein een VOG voor een schietvereniging aan te vragen, ik weet wel wat hun antwoord zal zijn.
En buiten dat, als je dat pad beloopt ben je wel dom. Met de juiste personen kennen lukt dat zwart met een paar dagen.Had tristan ook geen probleem mee
En die VOG kijkt maar 8 jaar terug las ik, toevallig laatst nog(vluchtig) voor gekeken
Ligt eraan wat je gedaan hebt.Had tristan ook geen probleem mee
En die VOG kijkt maar 8 jaar terug las ik, toevallig laatst nog(vluchtig) voor gekeken
M'n punt was niet om een wapen te verkrijgenEn buiten dat, als je dat pad beloopt ben je wel dom. Met de juiste personen kennen lukt dat zwart met een paar dagen.
Dat is waar.
Komt wel hard aan. Heb ook een Van Dale liggen en die zal het ontgelden.
Kans heeft hij gehad , iedereen die bij mij werkt kan gewoon eerlijk zijn ( zie ik was zelf ook een boef ) dan was er geen vog aangevraagd geworden . Eerste wat ik vertel als ik iemand aanneem is zolang je eerlijk bent over wie je bent en wat je uitgevreten heb kunnen we samen ver komen . Nou zijn er nog een aantal kleine dingetjes die ik opmerkte die principieel niet door de beugel kunnen . Kleine leugens , geen verantwoording dragen over f**k UPS en het ergste afschuiven van . Ik zie veel door de vingers maar ik moet ergens de grens trekken . Zeker als ik iets vermoed.Snapte?Dit dus dat zo dit dat.. maar als dat jassie van jouw beschadigd is en je wilt er iets aan doen