MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.221
Dat is waar.

Mooie is dat ik altijd als ik word staande gehouden(prive) voor een bekeuring of controle, ik opmerkingen over mn verleden krijg, vaak meteen drugstest of vraag of ik nog gebruik of er mee te maken heb.

En bij de politie academie: goedemiddag chauffeur, je weet de koffie te vinden he💪!
Het hol van de leeuw hè.

• #163.224
Top, 29 graden in mijn woonkamer

Was 30 graden.

De daling is ingezet. :emo:

Fan Reaction GIF by MOODMAN

• #163.226
Mensen zeggen wel eens "zo vet als een varken". Niet tegen mij natuurlijk want ik ben uber slank en ripped. Maar je hoort het wel eens voorbij komen.

Maar wisten jullie dat vrouwen gemiddeld ongeveer 30% vet hebben en varkens slechts 16%? Wat betekent dat vrouwen dus eigenlijk dubbel zo vadsig zijn als varkens? Denk daar maar eens over na voordat je weer een varken onnodig beledigd.

Laatst bewerkt:
  • #163.227
Mensen zeggen wel eens "zo vet als een varken". Niet tegen mij natuurlijk want ik ben uber slank en ripped. Maar je hoort het wel eens voorbij komen.

Maar wisten jullie dat vrouwen gemiddeld ongeveer 30% vet hebben en varkens slechts 16%? Wat betekent dat vrouwen dus eigenlijk dubbel zo vadsig zijn als varkens?
Dan klopt de uitdrukking
"Men are like pigs" toch wel aardig :roflol:

• #163.231
Leuke dag tegemoet.
Ochtend sessie in de sportschool.
Naar de kapper.
Een wijnproeverij.
En @Arminius die hier enkele weken afwezig is.

Het leven kan toch soms dik meezitten.

• #163.232
binnen een halfjaar bevoegd geworden om als natuur- en scheikundedocent aan de gang te gaan:engel:
terwijl het gewoon een 4-jarige hbo-opleiding is. zegt genoeg over hoe makkelijk het is @Nootmuskaatje :trollface:

• #163.233
  • #163.240
Zo ver ik weet en gehoord heb wel.En de laatste paar keer die ik had kunnen fixen was het van die dunne crap zooi.

Enige wat ik weet is dat het wat duurder is, maar dat komt omdat GBL op het moment lastig te verkrijgen is, volgens de dealer dan he :dunno:

Terug
Naar boven