AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.241
  • #163.244
Enige wat ik weet is dat het wat duurder is, maar dat komt omdat GBL op het moment lastig te verkrijgen is, volgens de dealer dan he :dunno:
Dat het wat duurder is vind ik niet zo'n dingetje. Maar dat ze lopen te kloten met de kwaliteit wel. Maar goed, kan ook aan mijn dealers liggen.

• #163.248
.
1658307038621.jpeg
1658307013109.jpeg

Bijlagen

• 20220720_091945.jpg
    20220720_091945.jpg
    545,4 KB · Weergaven: 36
  • 20220720_091955.jpg
    20220720_091955.jpg
    388,4 KB · Weergaven: 25
  • #163.250
  • #163.251
  • #163.254
Verklaart wel het verschil in competentie onderling.. :D

binnen een halfjaar bevoegd geworden om als natuur- en scheikundedocent aan de gang te gaan:engel:
terwijl het gewoon een 4-jarige hbo-opleiding is. zegt genoeg over hoe makkelijk het is @Nootmuskaatje :trollface:
Respect gefeliciteerd erg knap van jouw.
Was je al leraar of is dit een gehele omscholing?

Mogelijk kun je mij helpen met mijn schommelingen tussen hetero, bi en homosexueel.
Dat zijn natuurlijk ook chemische processen die zich in mijn hersenen plaatsinden.

• #163.257
Aaah ik wist niet dat je ook een vrouwelijke versie van Wilson had.

Veel plezier ermee.

• #163.258
Verklaart wel het verschil in competentie onderling.. :D
ach, met 3,5 jaar werkervaring kom ik er vast ook wel :D
Nee jij bent gewoon een extreem multi getalenteerde ripped mofo!
niks aan gelogen! :grinny:
Respect gefeliciteerd erg knap van jouw.
Was je al leraar of is dit een gehele omscholing?

Mogelijk kun je mij helpen met mijn schommelingen tussen hetero, bi en homosexueel.
Dat zijn natuurlijk ook chemische processen die zich in mijn hersenen plaatsinden.
bedankt henk, het was een omscholing!
ik kan je helaas niet helpen vrees ik. maar ik weet zeker dat er genoeg anderen zijn op dit forum die je graag aan zouden willen horen!
Op welk niveau? Denk zelf ook aan lesgeven.
tweedegraads bevoegd, dus onderbouw mavo/havo/vwo. maar ik ga waarschijnlijk voor eerstegraads (voor bovenbouw havo/vwo), daar heb je een master voor nodig.
als je een hbo- of wo-opleiding hebt afgerond, kan je als zij-instromer aan het werk gaan. dan word je tijdens de opleiding ook gewoon betaald als docent. 'nadeel' is wel dat je dan gelijk in het diepe wordt gegooid en zonder enige voorlichting voor de klas staat en les moet geven. dus dat moet je maar aankunnen/durven.

• #163.259
ach, met 3,5 jaar werkervaring kom ik er vast ook wel :D

niks aan gelogen! :grinny:

bedankt henk, het was een omscholing!
ik kan je helaas niet helpen vrees ik. maar ik weet zeker dat er genoeg anderen zijn op dit forum die je graag aan zouden willen horen!

tweedegraads bevoegd, dus onderbouw mavo/havo/vwo. maar ik ga waarschijnlijk voor eerstegraads (voor bovenbouw havo/vwo), daar heb je een master voor nodig.
als je een hbo- of wo-opleiding hebt afgerond, kan je als zij-instromer aan het werk gaan. dan word je tijdens de opleiding ook gewoon betaald als docent. 'nadeel' is wel dat je dan gelijk in het diepe wordt gegooid en zonder enige voorlichting voor de klas staat en les moet geven. dus dat moet je maar aankunnen/durven.
Als je het hier op DBB met alle idioten inclusief mijzelf kan uithouden kun je ook zonder angst als leraar voor de klas staan.

Terug
Naar boven