Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Jij bent top ! ( serieus bedoelt)misschien heeft dat er voor gezorgd dat ik het aankon![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent top ! ( serieus bedoelt)misschien heeft dat er voor gezorgd dat ik het aankon![]()
Leer mij hoe ik die 45cm pythons kan krijgen.
Anders kan je toch weer bij @rippedmeeuw op de knietjes voor een buisje?
Minimaal trainen en veel vreten dan krijg je vanzelf een dikke arm.
Als ik het goed begrijp worden ze dus weer dunner bij vaker trainen?Minimaal trainen en veel vreten dan krijg je vanzelf een dikke arm.
Die waterhoofd weet net hoe hij een hark moet vasthouden, laat staan dat hij weet hoe hij GHB kan fixen lol. Ik mag hopen dat je die onzin niet gelooft.Anders kan je toch weer bij @rippedmeeuw op de knietjes voor een buisje?
Ghb fixen is toch niet zo heel lastig?Die waterhoofd weet net hoe hij een hark moet vasthouden, laat staan dat hij weet hoe hij GHB kan fixen lol. Ik mag hopen dat je die onzin niet gelooft.
Laat ik het anders formuleren: het vinden van goede GHB is een stuk lastiger geworden heb ik gemerkt. Maar goed, ik ben ook niet zo alpha zoals jij dus daarom ben ik waarschijnlijk ook minder connected.
Alpha of niet beetje dealer fixt het.Laat ik het anders formuleren: het vinden van goede GHB is een stuk lastiger geworden heb ik gemerkt. Maar goed, ik ben ook niet zo alpha zoals jij dus daarom ben ik waarschijnlijk ook minder connected.
Ik piste in jouw fles wijn.
Misschien vind ie het wel lekker.Ik piste in jouw fles wijn.
IN JOUW FLES WIJN, KOEKOEKSJONG!
Op school deed ik dat vaakDat soort dingen deden we in de gevangenis ook pissen in iemands drinken en spugen op het eten.
Ja ik heb ooit een betonstrijker een klaslokaal ingegooid heb daar een maand voor in de jeugdgevangenis gezeten.
Daar jij jou toen nog volop in jouw transitie bevond verbleef je vast in de vrouwen afdeling. Bipolaire, coke snuivende laune der natur.Dat soort dingen deden we in de gevangenis ook pissen in iemands drinken en spugen op het eten.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik ben altijd een man en zal altijd een man blijven.Daar jij toen nog in jouw transitie zat verbleef je vast in de vrouwenafdeling?
Ga je daar een maand voor zitten? Laat staan vroeger? Mmkay.Ja ik heb ooit een betonstrijker een klaslokaal ingegooid heb daar een maand voor in de jeugdgevangenis gezeten.
Gelukkig is er niemand toen zwaargewond geraakt man de dingen die ik toen allemaal deed.
Ja, die anekdotes komen er bij jou toch niet zo heel amusant uit.Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik ben altijd een man en zal altijd een man blijven.
Het enige verschil is dat ik in de gevangenis ben begonnen mannen te neuken uit pure noodzaak.
Erbuiten ben ik ermee doorgegaan omdat het nu eenmaal makkelijker is een man te neuken en een man zeurt minder.
Alhoewel ik ook wel eens een paar van die vrouwelijke types heb gehad en die zeurden ook behoorlijk.
Ben de laatste tijd weer aan het denken om hetero te worden dus als je nog wat wil nu kan het nog.
Uhuh, uit pure noodzaak. Whatever floats your boat dude.Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik ben altijd een man en zal altijd een man blijven.
Het enige verschil is dat ik in de gevangenis ben begonnen mannen te neuken uit pure noodzaak.
Erbuiten ben ik ermee doorgegaan omdat het nu eenmaal makkelijker is een man te neuken en een man zeurt minder.
Ja het klaslokaal was destijds vol ik had ruzie met een leerling daar uit de klas.Ga je daar een maand voor zitten? Laat staan vroeger? Mmkay.