MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.266
Als je veel vet en ongezond eet wel natuurlijk immers door het vele trainen verbrandt je meer en kom je dan minder snel in vet aan.

• #163.270
Laat ik het anders formuleren: het vinden van goede GHB is een stuk lastiger geworden heb ik gemerkt. Maar goed, ik ben ook niet zo alpha zoals jij dus daarom ben ik waarschijnlijk ook minder connected.
Alpha of niet beetje dealer fixt het.
Kan misschien wel wat opsturen 🤣

• #163.276
Daar jij toen nog in jouw transitie zat verbleef je vast in de vrouwenafdeling?
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik ben altijd een man en zal altijd een man blijven.
Het enige verschil is dat ik in de gevangenis ben begonnen mannen te neuken uit pure noodzaak.
Erbuiten ben ik ermee doorgegaan omdat het nu eenmaal makkelijker is een man te neuken en een man zeurt minder.
Alhoewel ik ook wel eens een paar van die vrouwelijke types heb gehad en die zeurden ook behoorlijk.
Ben de laatste tijd weer aan het denken om hetero te worden dus als je nog wat wil nu kan het nog.

• #163.278
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt ik ben altijd een man en zal altijd een man blijven.
Het enige verschil is dat ik in de gevangenis ben begonnen mannen te neuken uit pure noodzaak.
Erbuiten ben ik ermee doorgegaan omdat het nu eenmaal makkelijker is een man te neuken en een man zeurt minder.
Alhoewel ik ook wel eens een paar van die vrouwelijke types heb gehad en die zeurden ook behoorlijk.
Ben de laatste tijd weer aan het denken om hetero te worden dus als je nog wat wil nu kan het nog.
Ja, die anekdotes komen er bij jou toch niet zo heel amusant uit.

• #163.279
Uhuh, uit pure noodzaak. Whatever floats your boat dude.

• #163.280
Ga je daar een maand voor zitten? Laat staan vroeger? Mmkay.
Ja het klaslokaal was destijds vol ik had ruzie met een leerling daar uit de klas.
Had hem eerst al in elkaar getrapt maar toen had hij bij de directeur zitten te klagen.
Ik moest op gesprek bij de directeur en ben geschorst op de weg naar buiten heb ik die betonstrijker gegooid.

Terug
Naar boven