XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.301
Ja koffie die nergens naar smaakt en droog brood.

Heb daar in uithouding gezeten dus complete isolatie omdat ze wilden dat ik iets zou bekennen.
Uiteraard heb ik niet bekend want ik ben de meest onschuldige en lieve persoon ter wereld.
Op een bepaald moment hadden ze wel goed door dat ze mij beter konden laten slapen.
Mij midden in de nacht uit de cel halen is gegarandeerd vuurwerk.
Maar met kerst wel een halve haan met Friet. Avondeten was altijd wel oke.
En met oud en nieuw een jupiler.

Maar midden in de nacht bij bewaarders die controle liepen die kut TL balk aan in je smoel. Kutvolk

• #163.302
Maar met kerst wel een halve haan met Friet. Avondeten was altijd wel oke.
En met oud en nieuw een jupiler.

Maar midden in de nacht bij bewaarders die controle liepen die kut TL balk aan in je smoel. Kutvolk
Nou ik heb daar constant in uithouding gezeten en ben uiteindelijk uitgeleverd aan Duitsland.
Volgens mij hebben ze me daar alleen zolang zitten omdat ze me wilden breken wat niet gelukt is.
Ik ga niet de bevelen opvolgen van een stomme Belg, wie denken ze wel niet dat ze zijn.
Mijn cel had ook geen toilet maar een gat in de grond lekker dan.

• #163.306
Ja als het je rustig houdt kun je het beter zo oplossen.

Ik weet wel iets wat mij heel rustig en lief zou maken.

• #163.307
Ik enkel in Turnhout en Dendermonde. Werd er in Antwerpen veel gepaald ? In Turnhout en Dendermonde viel dat goed mee.
Pedos werden daar wel hard aangepakt door de andere gedetineerden. Maar palen? Niks van gemerkt want zat 23 uur op cel

• #163.309
Ik enkel in Turnhout en Dendermonde. Werd er in Antwerpen veel gepaald ? In Turnhout en Dendermonde viel dat goed mee.
Nee dat is de hel op aarde ik denk dat hoe het daar gaat wel aardig over de grens van de wet gaat.
Heb daar echt goed slaag gehad dag na dag soms midden in de nacht maakten ze me wakker om me klappen te geven.
Maar ja mede door al die klappen heb ik het karakter ontwikkelt wat ik vandaag de dag heb.

• #163.311
Ik in Turnhout en Dendermonden voor gewelddelicten. En een half jaartje Curacao voor cocaïnesmokkel. Dit was echter allemaal voor mijn 30e, dus langer dan 20 jaar geleden...

• #163.313
Heb haar nieuwe foto gezien, nu wil en zal ik haar ook palen !!!!
Zo praat je niet over mijn grote liefde.
Ik zal jouw eens goed palen met een honkbalknuppel volgestopt met vishaken.
Niet van die gewone maar van die snoekhaken met weerhaakjes eraan.

• #163.315
  • #163.316
Terug
Naar boven