Dat je iets nog nooit gezien hebt betekent niet dat het niet bestaat.Een papieren zak is per definitie ondoorzichtig. Heb nog nooit transparant papier gezien🤷♂️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je iets nog nooit gezien hebt betekent niet dat het niet bestaat.Een papieren zak is per definitie ondoorzichtig. Heb nog nooit transparant papier gezien🤷♂️
Altijd.
Jij bent veel te bijdehand. Rotterdammer?Dat je iets nog nooit gezien hebt betekent niet dat het niet bestaat.
Met een licht Zeeuwse invloed.
Ik Rotterdams met voorne-putten.
Ga nou maar slapen, komt @Henk123456 je zo in je slaap verwennen.Ik Rotterdams met voorne-putten.
Wel geboren Rotterdammer
Oja en 25% noord afrikaans lol
Waar de mond vol van is stroomt het hart van over.Ga nou maar slapen, komt @Henk123456 je zo in je slaap verwennen.
Ja ben verslaafd aan die endorfine shotjes die je hier steeds krijgt als je ververst. LaterGa nou maar slapen, komt @Henk123456 je zo in je slaap verwennen.
Ja van verschillende feiten die ik natuurlijk niet heb gepleegd.Dat geloof ik wel.
Maar waar werd je zo valselijk van beschuldig dan in België ?
En in Duitsland ?
En in Nederland ?
![]()
Nou nog boven de 30kmh komen hè

Nee, beter lezen, het was gewoon 30.
Waarom heeft @Steks nog niet gezegd dat transparant iets anders is dan doorzichtig?
Ja, nu ff schijten en dan ff over de weg banjeren met mijn vervuilende gevaarlijke SUV.Is dat omdat ie niet aan het werk is en op vakantie gaat?
Transparant is wel niet ondoorzichtig.Waarom heeft @Steks nog niet gezegd dat transparant iets anders is dan doorzichtig?

Too much info, wat kan mij die SUV schelen.Ja, nu ff schijten en dan ff over de weg banjeren met mijn vervuilende gevaarlijke SUV.
wat een rustgevende gedachteDat je iets nog nooit gezien hebt betekent niet dat het niet bestaat.