Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.323
Wat was hen conclusie uit de observatie?
Op het moment dat je niet praat met de psychologen dus volledig stil bent kunnen ze geen conclusie trekken.
Idem met politie en overige justitie als je niet bekend en je mond houdt kunnen ze erg weinig zonder concreet bewijs.
Ben natuurlijk ook erg onschuldig en heb nog nooit wat verkeerds gedaan.

• #163.329
  • #163.333
Voor jou speldenhoofdje kun je gewoon een klein (wel donker getint) plastic zakje gebruiken hoor!
Waarom donker getint eigenlijk? Ik weet dat het niet om aan te zien is, maar dat donker getint triggert mij op 1 of andere manier. Wellicht een diep verborgen fetish ofzo die je aanspreekt :dunno:

• #163.334
Waarom donker getint eigenlijk? Ik weet dat het niet om aan te zien is, maar dat donker getint triggert mij op 1 of andere manier. Wellicht een diep verborgen fetish ofzo die je aanspreekt :dunno:
Denk dat ze ondoorzichtig bedoelt.

• #163.336
Ga mezelf fysiek even uitloggen van deze wereld.
20220721_114742.jpg

• #163.337
Op het moment dat je niet praat met de psychologen dus volledig stil bent kunnen ze geen conclusie trekken.
Idem met politie en overige justitie als je niet bekend en je mond houdt kunnen ze erg weinig zonder concreet bewijs.
Dat geloof ik wel.

Maar waar werd je zo valselijk van beschuldig dan in België ?
En in Duitsland ?
En in Nederland ?
:dunno:

• #163.340
Tenzij je de belasting dienst achter je aan hebt die beschuldigen jou van delict X en JIJ mag je onschuld bewijzen. Justitie is het andersom, wie eist die bewijst.

Terug
Naar boven