XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.167
Bod geaccepteerd voor een huis. :) Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de overdacht. :)

En glas in lood bij het raam van de woonkamer. Glas in lood vind ik altijd heel mooi. :D

Laatst bewerkt:
  • #164.168
Bod geaccepteerd voor een huis. :) Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de opdracht. :)

En glas in lood bij het raam van de woonkamer. Glas in lood vind ik altijd heel mooi. :D
Niceee!
Gefeliciteerd, super leuk nieuws voor jullie!

• #164.169
Bod geaccepteerd voor een huis. :) Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de opdracht. :)

veel plezier en geluk in jullie kasteeltje :wijnfles::wijnfles::wijnglas::wijnglas:

• #164.170

Gefeliciteerd man! Nice

• #164.171
1e hobbyweek na de vakantie, tis weer als een speer gegaan . Altijd weer lekker, in je wagen stappen en lekker in de omgeving touren.

Love what you do , and do what you love
20220902_075405.jpg

• #164.172
1e hobbyweek na de vakantie, tis weer als een speer gegaan . Altijd weer lekker, in je wagen stappen en lekker in de omgeving touren.

20220902_075405.jpg
Tof om te zien dat iemand zoveel plezier in z'n werk heeft, hoop dat die dag voor mij ook ooit nog komt :roflol:

• #164.173

20220902_075405.jpg
Zit er misschien aan te denken om ook weer paar daagjes terug de wagen op te gaan. Jij zit in die sector. Toevallig ooit wat gehoord over werkgevers zoals Van Happen of Renewi? Wil eigenlijk geen 15 urige werkdagen meer draaien en enigszins voorspelbare uren. Opzich maakt werken van 05:00-17:00u me niet zoveel uit.

• #164.175
Voornamelig van Gansenwinkel, een van de grootste recyclingsbedrijven van Nederland, die moet je wel kennen.
Haha natuurlijk ken ik van Gansenwinkel/Renewi. Maar ik vroeg of Mike wat weet van hun als werkgever, aangezien het dezelfde sector is als waar PreZero zich in bevindt.

Toen ik nog in distributievervoer zat wisten wij ook precies welke werkgevers totale nazi's waren en welke wel prima zijn om bij te werken :)

• #164.177
Zit er misschien aan te denken om ook weer paar daagjes terug de wagen op te gaan. Jij zit in die sector. Toevallig ooit wat gehoord over werkgevers zoals Van Happen of Renewi? Wil eigenlijk geen 15 urige werkdagen meer draaien en enigszins voorspelbare uren. Opzich maakt werken van 05:00-17:00u me niet zoveel uit.
Van happen ver van wegblijven, lange dagen. Hele dagen op containers klimmen(geen afnetsystemen) veel polen in dienst dus je mag de hele dag half engels half duits lullen

Renewi is oke!

Pre zero is het beste( voor zn werknemers ) vind ik. Heb ook bij renewi gereden een paar weken naar niet mijn sfeertje daar. Maar is ook een prima bedrijf met mooie dagen/werk.

Tof om te zien dat iemand zoveel plezier in z'n werk heeft, hoop dat die dag voor mij ook ooit nog komt :roflol:
Ik liep vanochtend fluitend naar mn wagen(letterlijk) dat zegt genoeg.
Mja ik zat al met 2 jaar in de kinderstoel bij mn pa op de wagen dus ik weet niet beter🤟💪
Salaris zeer zeer goed en gaat enkel maar omhoog in deze sector. Vele extras en de werksfeer is echt uitermate leuk bij ons. Wat ik vandaag niet afkrijg, komt morgen wel zeggen ze altijd bij ons.

Sta elke dag rond 1700/1730 in de gym en begin rond 0700 dus perfecte thuis/werk balans

• #164.179
Van happen ver van wegblijven, lange dagen. Hele dagen op containers klimmen(geen afnetsystemen) veel polen in dienst dus je mag de hele dag half engels half duits lullen

Renewi is oke!

Pre zero is het beste( voor zn werknemers ) vind ik. Heb ook bij renewi gereden een paar weken naar niet mijn sfeertje daar. Maar is ook een prima bedrijf met mooie dagen/werk.
Ahh oké, goed om te weten. Van Happen zag er op het oog een stuk beter uit dan Renewi vond ik zelf.
Pre-Zero zit vanuit hier bezien alleen in Helmond, hoopte het iets dichterbij huis te vinden :)

Heb ook best wel de voorkeur om bakwagen - schamelaanhanger te willen rijden, aangezien ik dat altijd gedaan heb. Dus ben eerst vooral werkgevers/functies aan het zoeken waarbij ik weet dat dat voornamelijk met die combinaties gedaan wordt. Als het moet wil ik ook best oplegger leren rijden... Maarja, we weten beide @TheBlock dat die schamelcombi's veel mooier rijden :)

• #164.180
Ahh oké, goed om te weten. Van Happen zag er op het oog een stuk beter uit dan Renewi vond ik zelf.
Pre-Zero zit vanuit hier bezien alleen in Helmond, hoopte het iets dichterbij huis te vinden :)

Heb ook best wel de voorkeur om bakwagen - schamelaanhanger te willen rijden, aangezien ik dat altijd gedaan heb. Dus ben eerst vooral werkgevers/functies aan het zoeken waarbij ik weet dat dat voornamelijk met die combinaties gedaan wordt. Als het moet wil ik ook best oplegger leren rijden... Maarja, we weten beide @TheBlock dat die schamelcombi's veel mooier rijden :)
Van happen pakt veel werk wat prezero en renewi niet willen( kutafval/rotwerk/ongescheidde afvalbakken) dus dan weet je genoeg.

Besparen 10k op afnetsystemen en daarvoor mag jij je rug en lichaam naar de klote helpen door hele dagen die netten op de bakken te leggen met de hand

Terug
Naar boven