- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Nog 5 weken totdat ze uitgerekend is.Wordt een mooi zooitje als je zus nu moet bevallen 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog 5 weken totdat ze uitgerekend is.Wordt een mooi zooitje als je zus nu moet bevallen 🤣
Ik wil je niet bang maken... maar ik ben 7 weken voor de uitgerekende datum bevallen 😅
Haha dat is wel een geluk bij een ongeluk
Aight. Kan ik morgen meteen oompje zijnIk wil je niet bang maken... maar ik ben 7 weken voor de uitgerekende datum bevallen 😅

Heb jij meer pijn na de bevalling dan zij..
Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de overdacht. 

Niceee!Bod geaccepteerd voor een huis.Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de opdracht.
En glas in lood bij het raam van de woonkamer. Glas in lood vind ik altijd heel mooi.![]()
veel plezier en geluk in jullie kasteeltjeBod geaccepteerd voor een huis.Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de opdracht.
En glas in lood bij het raam van de woonkamer. Glas in lood vind ik altijd heel mooi.![]()

Gefeliciteerd man! NiceBod geaccepteerd voor een huis.Voor de vraagprijs een prachtige hoekwoning mogen kopen met 5 grote slaapkamers en een flinke woonkamer/keuken. Met hybride pomp, zonnepanelen, vloerverwarming, mooie keuken en badkamer uit 2019. We hebben het voordeel gehad van snelle overname, de snelheid was belangrijker dan het geld. In november de opdracht.
Tof om te zien dat iemand zoveel plezier in z'n werk heeft, hoop dat die dag voor mij ook ooit nog komt1e hobbyweek na de vakantie, tis weer als een speer gegaan . Altijd weer lekker, in je wagen stappen en lekker in de omgeving touren.
Love what you do , and do what you love![]()

Zit er misschien aan te denken om ook weer paar daagjes terug de wagen op te gaan. Jij zit in die sector. Toevallig ooit wat gehoord over werkgevers zoals Van Happen of Renewi? Wil eigenlijk geen 15 urige werkdagen meer draaien en enigszins voorspelbare uren. Opzich maakt werken van 05:00-17:00u me niet zoveel uit.1e hobbyweek na de vakantie, tis weer als een speer gegaan . Altijd weer lekker, in je wagen stappen en lekker in de omgeving touren.
Love what you do , and do what you love![]()
Voornamelig van Gansenwinkel, een van de grootste recyclingsbedrijven van Nederland, die moet je wel kennen.
Haha natuurlijk ken ik van Gansenwinkel/Renewi. Maar ik vroeg of Mike wat weet van hun als werkgever, aangezien het dezelfde sector is als waar PreZero zich in bevindt.Voornamelig van Gansenwinkel, een van de grootste recyclingsbedrijven van Nederland, die moet je wel kennen.

In ter Apel nog een blauwe maandag bij gewerktVoornamelig van Gansenwinkel, een van de grootste recyclingsbedrijven van Nederland, die moet je wel kennen.
Van happen ver van wegblijven, lange dagen. Hele dagen op containers klimmen(geen afnetsystemen) veel polen in dienst dus je mag de hele dag half engels half duits lullenZit er misschien aan te denken om ook weer paar daagjes terug de wagen op te gaan. Jij zit in die sector. Toevallig ooit wat gehoord over werkgevers zoals Van Happen of Renewi? Wil eigenlijk geen 15 urige werkdagen meer draaien en enigszins voorspelbare uren. Opzich maakt werken van 05:00-17:00u me niet zoveel uit.
Ik liep vanochtend fluitend naar mn wagen(letterlijk) dat zegt genoeg.Tof om te zien dat iemand zoveel plezier in z'n werk heeft, hoop dat die dag voor mij ook ooit nog komt![]()
Hadden ze jou niet kunnen recyclen?
Ahh oké, goed om te weten. Van Happen zag er op het oog een stuk beter uit dan Renewi vond ik zelf.Van happen ver van wegblijven, lange dagen. Hele dagen op containers klimmen(geen afnetsystemen) veel polen in dienst dus je mag de hele dag half engels half duits lullen
Renewi is oke!
Pre zero is het beste( voor zn werknemers ) vind ik. Heb ook bij renewi gereden een paar weken naar niet mijn sfeertje daar. Maar is ook een prima bedrijf met mooie dagen/werk.

Van happen pakt veel werk wat prezero en renewi niet willen( kutafval/rotwerk/ongescheidde afvalbakken) dus dan weet je genoeg.Ahh oké, goed om te weten. Van Happen zag er op het oog een stuk beter uit dan Renewi vond ik zelf.
Pre-Zero zit vanuit hier bezien alleen in Helmond, hoopte het iets dichterbij huis te vinden
Heb ook best wel de voorkeur om bakwagen - schamelaanhanger te willen rijden, aangezien ik dat altijd gedaan heb. Dus ben eerst vooral werkgevers/functies aan het zoeken waarbij ik weet dat dat voornamelijk met die combinaties gedaan wordt. Als het moet wil ik ook best oplegger leren rijden... Maarja, we weten beide @TheBlock dat die schamelcombi's veel mooier rijden![]()