XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.182
Van happen pakt veel werk wat prezero en renewi niet willen( kutafval/rotwerk/ongescheidde afvalbakken) dus dan weet je genoeg.

Besparen 10k op afnetsystemen en daarvoor mag jij je rug en lichaam naar de klote helpen door hele dagen die netten op de bakken te leggen met de hand
Bedankt man! Vandaar dat het altijd handig is om eens rond te vragen aan mensen in die sector ;) Aangezien vaak binnen die sector iedereen prima weet welke bazen besparen op dingen die eigenlijk wel echt nodig zijn om fatsoenlijk je werk te kunnen doen.
Renewi heeft exact dezelfde functie beschikbaar als Van Happen waar ik naar op zoek was. BW+AHW haakarm.

• #164.183
Bedankt man! Vandaar dat het altijd handig is om eens rond te vragen aan mensen in die sector ;) Aangezien vaak binnen die sector iedereen prima weet welke bazen besparen op dingen die eigenlijk wel echt nodig zijn om fatsoenlijk je werk te kunnen doen.
Renewi heeft exact dezelfde functie beschikbaar als Van Happen waar ik naar op zoek was. BW+AHW haakarm.
Renewi kan ik zeker aanraden. Hebben afnetsystemen, alle voorwaarden top geregeld. Mooi materiaal en mooie dagen.

• #164.185
Renewi kan ik zeker aanraden. Hebben afnetsystemen, alle voorwaarden top geregeld. Mooi materiaal en mooie dagen.
Mocht er toevallig nog een goeie werkgever met schamelaanhangers in de buurt van Eindhoven zitten, hoor ik het altijd graag van je ;)
Anders ga ik een dezer dagen hoogstwaarschijnlijk eens bellen met Renewi of ik een keer een dagje mee kan.

• #164.186
Mocht er toevallig nog een goeie werkgever met schamelaanhangers in de buurt van Eindhoven zitten, hoor ik het altijd graag van je ;)
Anders ga ik een dezer dagen hoogstwaarschijnlijk eens bellen met Renewi of ik een keer een dagje mee kan.
Weet daar verder niet veel. Maar als je in deze sector wilt werken en je kan bij renewi, dan zeg ik doen!

Ook ivm prive /werk balans/hobby

• #164.187
Ook ivm prive /werk balans/hobby
Ja precies, ik zoek een baan waarna ik, als ik zou willen, nog even snel een uurtje kan gaan liften.
Bij Van Rooijen was het 02:30-04:00u wekker en vaak pas thuis rond 19:00u. Om dan te eten en meteen naar bed te gaan voor de dag er na.

• #164.188
Renewi start 0600/0630 dacht ik.

Hier bij de metaalverwerker🤣 ze proberen overal chauffeurs weg te snaaien🤪 prachtig
20220902_085843.jpg

• #164.189
Renewi start 0600/0630 dacht ik.
Renewi is voor mij dus net zo ver rijden als PreZero Helmond zie ik nu. En de route naar PreZero is beter.
Denk dat ik daar eerst eens heen ga bellen of ze nog BW-AHW chauffeurs zoeken, bij hun vacatures staan namelijk geen haakarm functies.
Hebben ze daar zo'n "Fix een collega en krijg X bedrag na 6-12 maanden in dienst" regeling? Aangezien ik dan wel even duidelijk aangeef dat ik door jou getipt ben.
Bij veel logistieke bedrijven kan die bonus prima 1 rug zijn :)

• #164.190
Pap mag ik je spierballen zien. :flex: Whow die zijn echt dik ♥️
ze wil ook echt aan je arm hangen

• #164.191
Renewi is voor mij dus net zo ver rijden als PreZero Helmond zie ik nu. En de route naar PreZero is beter.
Denk dat ik daar eerst eens heen ga bellen of ze nog BW-AHW chauffeurs zoeken, bij hun vacatures staan namelijk geen haakarm functies.
Hebben ze daar zo'n "Fix een collega en krijg X bedrag na 6-12 maanden in dienst" regeling? Aangezien ik dan wel even duidelijk aangeef dat ik door jou getipt ben.
Bij veel logistieke bedrijven kan die bonus prima 1 rug zijn :)
Dacht ik wel maar moet ik even navragen

• #164.193
Laatste dutje voor het weekend
20220902_122719.jpg

Nog 2 kleine opdrachtjes straks dus lekker om 1600 klaar💪(en anders rek ik het wel tot 1600 onder het genot van een koffietje en een lulpraatje hier en daar)

• #164.197
Laatste dutje voor het weekend
20220902_122719.jpg

Nog 2 kleine opdrachtjes straks dus lekker om 1600 klaar💪(en anders rek ik het wel tot 1600 onder het genot van een koffietje en een lulpraatje hier en daar)

Ai Ai beetje uit de hand gelopen...
Altijd weer die wekkers die niet afgaan he🤡
20220902_134030.jpg

• #164.199
24min want wij mogen/moeten een uur pauze pakken in het kader van een gezonde werkplek/omgeving. Ze willen dat we gewoon pakken waar we recht op hebben en als daardoor iets niet lukt, dan heeft de planning het niet goed aangepakt zeggen ze dan. Ze zullen nooit vragen om te hoog/te zwaar/ 2e x 45 min maken, die bakken blijven gewoon staan en mag de klant netjes afladen, staat ook op de containers met stickers en contractueel vastgelegd naar de klant toe.
Na 1530 staat het je vrij om naar huis te gaan in principe, want je hebt een contract van 40 uur getekend dus alles daarboven willen ze ons niks verplichten, je MAG doorgaan , maar ook naar huis als je werk af is. Gouden bedrijf toch.

Ook van deze 24 zul je nooit wat horen. Hii stond op pauze dus je moet het zelf weten, er zijn er die 2 uur pauze pakken, en als je alles daarna gewoon nog netjes red, hoor je nooit iemand, maar ook als je het niet red hoor je niks🤣

• #164.200
Enigste waar ze bij ons op zitten is extra afval meenemen al dan niet tegen toestoppingen, spullen uit containers halen(zit heel veel mooi spul tussen soms)

Bovenstaande is meteen ontslag

En schades vinden ze niet zo leuk , als je dat regelmatig hebt dan.

Terug
Naar boven