apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Oja? Vertel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja? Vertel.
In de huidige arbeidsmarkt heb je sowieso als werkzoekende aardig wat machtNou... Dat ging snel.
Vanochtend gebeld naar een mogelijk toekomstige werkgever, net al op gesprek geweest, morgen even doorgeven of ik daar aan de slag wil gaan en dan zou ik 15-09 al kunnen beginnen.
Alles kunnen fixen met ze wat ik wilde... Had een bepaald salaris voor ogen waar ze akkoord mee zijn gegaan. Hoeveelheid dagen/uren was allemaal in no-time geregeld.
Het enige kleine minpuntje is eens per 3 weken een zaterdag ritje rijden. Maarja, als dat het ergste is.
Viel me dus ook op. Ik dacht eigenlijk best een onredelijk salarisvoorstel te doen aan ze. Ik had besloten om hoog in te zetten, zij zullen wel wat afdingen en dan mooi te stranden bij waar ik eigenlijk op hoopte. Hij meteen: "ohh, dat kunnen we zeker doen, geen probleem".In de huidige arbeidsmarkt heb je sowieso als werkzoekende aardig wat macht
Bedrijven zijn echt hopeloos
Heb toevallig onlangs best wel wat vacature secties van bedrijven gescandViel me dus ook op. Ik dacht eigenlijk best een onredelijk salarisvoorstel te doen aan ze. Ik had besloten om hoog in te zetten, zij zullen wel wat afdingen en dan mooi te stranden bij waar ik eigenlijk op hoopte. Hij meteen: "ohh, dat kunnen we zeker doen, geen probleem".

En toen dacht je, shit, heb ik nou te laag ingezet?Viel me dus ook op. Ik dacht eigenlijk best een onredelijk salarisvoorstel te doen aan ze. Ik had besloten om hoog in te zetten, zij zullen wel wat afdingen en dan mooi te stranden bij waar ik eigenlijk op hoopte. Hij meteen: "ohh, dat kunnen we zeker doen, geen probleem".
Haha, had expres naar dat bedrijf gebeld. Met die duizenden chauffeurs die ze tekort komen had ik namelijk echt geen zin om een CV + motivatiebrief te gaan maken. De enige dingen die ze boeiend vonden was of al je papierwerk up-to-date is en of je een schamelaanhanger kunt rijden (+ aantoonbaar ervaring hebt met zo'n aanhanger).Oftewel, je stuurt je cv gewoon op ongeacht welke functies ze aanbieden en of die bij je passen en dan kijken ze wel of ze je ergens voor aan kunnen nemen![]()
Ja dat dacht ik ergens wel. Achja, als ik er niet over was begonnen was m'n salaris echt drastisch lager geweest. Ik zit nu al best wel een stukje hoger dan ik verwacht had dat ze zouden doen, dus ik vier m'n feestje al langEn toen dacht je, shit, heb ik nou te laag ingezet?

ach januari weer index verhogingEn toen dacht je, shit, heb ik nou te laag ingezet?

GVD, die gaat in de schuur tegen de spinnenIk laat de nieuwe Linda cover even hier
![]()
En boven de koelkast
Lekker man. Na het beffen kun je meteen haar smetvlekken insmerenIk laat de nieuwe Linda cover even hier
![]()
En boven de koelkast

Lekker man. Na het beffen kun je meteen haar smetvlekken insmeren![]()
hahahahahaha wat smerigwelke is Linda Linda betekent Mooi Mooi van binnen of van buitenIk laat de nieuwe Linda cover even hier
![]()
En boven de koelkast

Wie ben jij @GremlinIk laat de nieuwe Linda cover even hier![]()
![]()
En boven de koelkast
Voor jou ben ik die vrouw zonder tepels of die vent met dat scheve hoofd. Kies maar
Linda ligt op de grond van het lachen, denk ik 😇welke is Linda Linda betekent Mooi Mooi van binnen of van buiten![]()
Sexy hoor hahaVoor jou ben ik die vrouw zonder tepels of die vent met dat scheve hoofd. Kies maar![]()
Als ze die vent schuin in de camera hadden laten kijken, viel het onsymmetrische veel minder op. Net als de poses is dit alles behalve flatteus. Freakshow zo.
op de grond is buiten beeld...