XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.263
Nog drie maanden en de lieve Sint is weer geweest.

Even kijken om mijn brief op te stellen.

• #164.265
  • #164.269
  • #164.270
Ah, dan kun je ook wel in een klein huisje wonen. #tinyhouse
Dat zou zeker kunnen, al is een tiny house wel erg klein, en heb ik geen problemen met de woonkosten, dus zie ik voor mij de noodzaak niet zo.

Maar als ik op mijn gewilde locatie een leuke vrijstaande bungalow van 80m2 kan kopen doe ik het meteen.

• #164.271
Dat zou zeker kunnen, al is een tiny house wel erg klein, en heb ik geen problemen met de woonkosten, dus zie ik voor mij de noodzaak niet zo.

Maar als ik op mijn gewilde locatie een leuke vrijstaande bungalow van 80m2 kan kopen doe ik het meteen.
80m2 is ook niet klein te noemen. 2/3slk flat is +- 60m2

• #164.272

Wat maakt het nu uit of het vrijstaand is of een groter huis, als je het bekijkt vanuit de ruimte die het inneemt?

• #164.274
3 slaapkamers in een flat van 60m² lijkt me wel erg klein? :p
Dat lijkt zo, maar is wel hoe het is. 1 slk zal dan iets van 2m breed zijn bij 3.40m (kind/waskamer) 1 ouder en één er tussenin. wnk van 3.40m bij 4m.
btw; hij had het ook over kleiner wonen om energie te besparen :p

Terug
Naar boven