- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Toen een vriend van mij geopereerd moest worden heeft hij zichzelf gekatheteriseerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen een vriend van mij geopereerd moest worden heeft hij zichzelf gekatheteriseerd.
Hang em high!
Geniet er maar van, het baby zijn vliegt om, voor je het weet is ze aan het lopen.
Nog 1 er bij maken, kan je weer opnieuw beginnenGeniet er maar van, het baby zijn vliegt om, voor je het weet is ze aan het lopen.
De kleine hier gaat al bijna naar school, stop de tijd!

Jij was toch tegen al die kinderen?

Persoonlijk zie ik kinderen liever gaan dan komen en heb ze zelf dan ook niet.
Ah, dan kun je ook wel in een klein huisje wonen. #tinyhousePersoonlijk zie ik kinderen liever gaan dan komen en heb ze zelf dan ook niet.
Dat zou zeker kunnen, al is een tiny house wel erg klein, en heb ik geen problemen met de woonkosten, dus zie ik voor mij de noodzaak niet zo.Ah, dan kun je ook wel in een klein huisje wonen. #tinyhouse
80m2 is ook niet klein te noemen. 2/3slk flat is +- 60m2Dat zou zeker kunnen, al is een tiny house wel erg klein, en heb ik geen problemen met de woonkosten, dus zie ik voor mij de noodzaak niet zo.
Maar als ik op mijn gewilde locatie een leuke vrijstaande bungalow van 80m2 kan kopen doe ik het meteen.
Wat maakt het nu uit of het vrijstaand is of een groter huis, als je het bekijkt vanuit de ruimte die het inneemt?Dat zou zeker kunnen, al is een tiny house wel erg klein, en heb ik geen problemen met de woonkosten, dus zie ik voor mij de noodzaak niet zo.
Maar als ik op mijn gewilde locatie een leuke vrijstaande bungalow van 80m2 kan kopen doe ik het meteen.
3 slaapkamers in een flat van 60m² lijkt me wel erg klein?80m2 is ook niet klein te noemen. 2/3slk flat is +- 60m2

Dat lijkt zo, maar is wel hoe het is. 1 slk zal dan iets van 2m breed zijn bij 3.40m (kind/waskamer) 1 ouder en één er tussenin. wnk van 3.40m bij 4m.3 slaapkamers in een flat van 60m² lijkt me wel erg klein?![]()

Ben een gorilla met hoogtevrees.
mijn kleine meid is ondertussen al afgestudeerd aan de universiteit, en wordt moeder rond de Kerst

Het is me al vaker opgevallen dat ze in Nederland andere ideeën hebben over wat "groot" of "klein" is op het vlak van woningen.3 slaapkamers in een flat van 60m² lijkt me wel erg klein?![]()

Ik had van jou een doordachter antwoord verwacht.
De boeken van Nick zijn nog niet binnen.
Dit gaat simpele natuurkunde.