AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.243
Ik laat de nieuwe Linda cover even hier :rolleyes:

1662388771800.png

En boven de koelkast
Maar diversiteit?
Nee hoor.
Want waar is die knappe slanke vrouw dan ?
Naja... hier steekt Linda ( aka Jeroens h**r ) wel mooi bij af.

• #164.244
Maar diversiteit?
Nee hoor.
Want waar is die knappe slanke vrouw dan ?
Naja... hier steekt Linda ( aka Jeroens h**r ) wel mooi bij af.
Ik denk dat mooie vrouwen er niet meer op mogen van Linda. Ze is bang dat vieze jeroentje dan vreemdgaat.

• #164.246
Ik laat de nieuwe Linda cover even hier :rolleyes:

En boven de koelkast
Dus in reactie op de eerdere cover die niet divers genoeg was en waarvan de redactrice het prima vond om al wat kiekjes van de dames naar haar man te sturen, staan er nu allemaal "diverse vrouwen" die niet direct aan het klassieke en heersende schoonheidsideaal beantwoorden. Vervolgens staan daar letters van het woord Feminist bij, hetgeen weer een clichématig beeld over feministen lijkt te bevestigen. Hetgeen weer kan leiden tot nieuwe "ophef" en daarmee weer aandacht voor dit tijdschrift waar men zo zijn best doet om relevant te zijn.

• #164.247
2 nachten op Max drie uur slaap toch nog naar de gym gekropen lol.

- monster
- half schepje pre
- 5mg dexa

#hartkloppingen maar sta er wel even 😂

Reden: opschonen.
  • #164.248
2 nachten op Max drie uur slaap toch nog naar de gym gekropen lol.

- monster
- half schepje pre
- 5mg dexa

#hartkloppingen maar sta er wel even 😂
Jammer man, je had ook gewoon goed kunnen eten en op tijd naar bed kunnen gaan.
En dan was je meer gegroeid.

• #164.249
Gat geboord door muur voor stroomkabel en internet kabel, erna TV opgehangen.
Vermits ik geen handige harry ben vind ik het resultaat nog wel mooi, zeker langst de voorkant

305476036_480815643594883_8235198510422122733_n.jpg

Wel jammer van die krater aan de andere kant van de muur..

1662404950624.png

Heb ik even zo opgelost, moet nog opleiding pleisteren volgen om dit recht te trekken.

1662404992994.png

• #164.250
Dus in reactie op de eerdere cover die niet divers genoeg was en waarvan de redactrice het prima vond om al wat kiekjes van de dames naar haar man te sturen, staan er nu allemaal "diverse vrouwen" die niet direct aan het klassieke en heersende schoonheidsideaal beantwoorden. Vervolgens staan daar letters van het woord Feminist bij, hetgeen weer een clichématig beeld over feministen lijkt te bevestigen. Hetgeen weer kan leiden tot nieuwe "ophef" en daarmee weer aandacht voor dit tijdschrift waar men zo zijn best doet om relevant te zijn.
Ja precies, ophef is omzet!

• #164.251
Terug
Naar boven