- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Nee joh, meen je dat nou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee joh, meen je dat nou?
Maar diversiteit?Ik laat de nieuwe Linda cover even hier
![]()
En boven de koelkast
Ik denk dat mooie vrouwen er niet meer op mogen van Linda. Ze is bang dat vieze jeroentje dan vreemdgaat.Maar diversiteit?
Nee hoor.
Want waar is die knappe slanke vrouw dan ?
Naja... hier steekt Linda ( aka Jeroens h**r ) wel mooi bij af.
Wat een wereld leven we in dat dit genormaliseerd wordt.Ik laat de nieuwe Linda cover even hier
![]()
En boven de koelkast
Dus in reactie op de eerdere cover die niet divers genoeg was en waarvan de redactrice het prima vond om al wat kiekjes van de dames naar haar man te sturen, staan er nu allemaal "diverse vrouwen" die niet direct aan het klassieke en heersende schoonheidsideaal beantwoorden. Vervolgens staan daar letters van het woord Feminist bij, hetgeen weer een clichématig beeld over feministen lijkt te bevestigen. Hetgeen weer kan leiden tot nieuwe "ophef" en daarmee weer aandacht voor dit tijdschrift waar men zo zijn best doet om relevant te zijn.Ik laat de nieuwe Linda cover even hier
En boven de koelkast
Jammer man, je had ook gewoon goed kunnen eten en op tijd naar bed kunnen gaan.2 nachten op Max drie uur slaap toch nog naar de gym gekropen lol.
- monster
- half schepje pre
- 5mg dexa
#hartkloppingen maar sta er wel even 😂
Ja precies, ophef is omzet!Dus in reactie op de eerdere cover die niet divers genoeg was en waarvan de redactrice het prima vond om al wat kiekjes van de dames naar haar man te sturen, staan er nu allemaal "diverse vrouwen" die niet direct aan het klassieke en heersende schoonheidsideaal beantwoorden. Vervolgens staan daar letters van het woord Feminist bij, hetgeen weer een clichématig beeld over feministen lijkt te bevestigen. Hetgeen weer kan leiden tot nieuwe "ophef" en daarmee weer aandacht voor dit tijdschrift waar men zo zijn best doet om relevant te zijn.
Oftewel.... gewoon de tv verkeerd op de standaard gemonteerdGat geboord door muur voor stroomkabel en internet kabel, erna TV opgehangen.
Vermits ik geen handige harry ben vind ik het resultaat nog wel mooi, zeker langst de voorkant
![]()

Hey schat hoe was de Linda potoshoot? Heb je je vermaakt?Ik laat de nieuwe Linda cover even hier![]()
![]()
En boven de koelkast
Moet hij nu zelf aan het plafond gaan hangen?Oftewel.... gewoon de tv verkeerd op de standaard gemonteerd![]()
Hey schat hoe was de Linda potoshoot? Heb je je vermaakt?
Voelde je je vrouwelijk?
![]()

Jij was toch degene mer die gorilla armen?

Jawel, maar ondersteboven hangend gaat bierdrinken zo lastig.
Glas op de grond... rietjes aan elkaar maken en zuigen krengJawel, maar ondersteboven hangend gaat bierdrinken zo lastig.

En hem dan op 10 meter hoogte hangen.Glas op de grond... rietjes aan elkaar maken en zuigen kreng![]()
En piesen ook met rietjes? Als bingewatcher en bierliefhebber moet je wel praktisch zijn.Glas op de grond... rietjes aan elkaar maken en zuigen kreng![]()
Catheter toch?