ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een chemtrail?
Dat bord van verkeershinder
Ik moet een bril hebben dan want dat ken ik niet lezen
Ik moet een bril hebben dan want dat ken ik niet lezen
Oké nu wel 😅
Dacht ff dat dit pauper topic was
Hoezo
Ben jij niet alpha genoeg
Gaat hard of niet ?
Voor je het weet kun je hem oppikken bij de rijkswachtersGeniet er maar van, het baby zijn vliegt om, voor je het weet is ze aan het lopen.
De kleine hier gaat al bijna naar school, stop de tijd!
De prijzen zijn natuurlijk ook redelijk afhankelijk van de locatie natuurlijk. Ook zijn de prijsstijgingen niet normaal...Toen ik op kamers zat had ik een appartement van 80-90 vierkante meter, dat vond ik net groot genoeg voor 1-2 personen. Een flat van 60 vierkante meter met drie slaapkamers.. Moet er niet aan denken
Heb momenteel 150 vierkante meter en dat vind ik toch wel een minimum als "gezinswoning".
Maar goed, de prijzen vallen hier ook veel beter mee natuurlijk.

Dat is ook zo natuurlijk. Maar over het algemeen is het toch (momenteel iig) nog veel beter te doen hier dan in Nederland imoDe prijzen zijn natuurlijk ook redelijk afhankelijk van de locatie natuurlijk. Ook zijn de prijsstijgingen niet normaal...
Iik heb 6 jaar terug een gerenoveerd huis gekocht met 4 slaapkamers voor niet veel meer dan een vriendin een 1-slaapkamerappartement vorig jaar![]()
Wat ze daar soms moeten neerleggen voor een huis dat half uit elkaar valt.. 
Je weet dat het echt slecht is als een Belg dat zegt.Dat is ook zo natuurlijk. Maar over het algemeen is het toch (momenteel iig) nog veel beter te doen hier dan in Nederland imoWat ze daar soms moeten neerleggen voor een huis dat half uit elkaar valt..
(Ben overigs tot de constatering gekomen dat mijn appartement vermoedelijk wel wat kleiner was dan 80-90 vierkante meter).
Ik herinner jullie er maar al te graag even aanJe weet dat het echt slecht is als een Belg dat zegt.

Als de kwaliteit van jullie huizen ook maar enigzins op de kwaliteit van jullie wegdek lijkt dan heb ik hier mijn twijfels bij.Maar over het algemeen is het toch (momenteel iig) nog veel beter te doen hier dan in Nederland imoWat ze daar soms moeten neerleggen voor een huis dat half uit elkaar valt..
![]()
De relatie tussen deze twee zaken zie ik niet echt, maar goed, funnyAls de kwaliteit van jullie huizen ook maar enigzins op de kwaliteit van jullie wegdek lijkt dan heb ik hier mijn twijfels bij.