MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.301
De niffos van eus

0E55DA3B-ACC5-45E4-96DF-126654EB47DA.jpeg

• #164.313
  • #164.314
Toen ik op kamers zat had ik een appartement van 80-90 vierkante meter, dat vond ik net groot genoeg voor 1-2 personen. Een flat van 60 vierkante meter met drie slaapkamers.. Moet er niet aan denken :o
Heb momenteel 150 vierkante meter en dat vind ik toch wel een minimum als "gezinswoning".

Maar goed, de prijzen vallen hier ook veel beter mee natuurlijk.
De prijzen zijn natuurlijk ook redelijk afhankelijk van de locatie natuurlijk. Ook zijn de prijsstijgingen niet normaal...
Iik heb 6 jaar terug een gerenoveerd huis gekocht met 4 slaapkamers voor niet veel meer dan een vriendin een 1-slaapkamerappartement vorig jaar :roflol:

• #164.315
Toen ik ging studeren vielen de prijzen gelukkig nog mee.

1E1FB266-6474-4055-A085-BBD456CA958C.jpeg

• #164.316
De prijzen zijn natuurlijk ook redelijk afhankelijk van de locatie natuurlijk. Ook zijn de prijsstijgingen niet normaal...
Iik heb 6 jaar terug een gerenoveerd huis gekocht met 4 slaapkamers voor niet veel meer dan een vriendin een 1-slaapkamerappartement vorig jaar :roflol:
Dat is ook zo natuurlijk. Maar over het algemeen is het toch (momenteel iig) nog veel beter te doen hier dan in Nederland imo :p Wat ze daar soms moeten neerleggen voor een huis dat half uit elkaar valt.. :o

(Ben overigs tot de constatering gekomen dat mijn appartement vermoedelijk wel wat kleiner was dan 80-90 vierkante meter).

• #164.317
Dat is ook zo natuurlijk. Maar over het algemeen is het toch (momenteel iig) nog veel beter te doen hier dan in Nederland imo :p Wat ze daar soms moeten neerleggen voor een huis dat half uit elkaar valt.. :o

(Ben overigs tot de constatering gekomen dat mijn appartement vermoedelijk wel wat kleiner was dan 80-90 vierkante meter).
Je weet dat het echt slecht is als een Belg dat zegt.

• #164.319
Maar over het algemeen is het toch (momenteel iig) nog veel beter te doen hier dan in Nederland imo :p Wat ze daar soms moeten neerleggen voor een huis dat half uit elkaar valt.. :o
Als de kwaliteit van jullie huizen ook maar enigzins op de kwaliteit van jullie wegdek lijkt dan heb ik hier mijn twijfels bij.

Terug
Naar boven