- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan de foto niet zien.Zit je op curaçao te feesten, zie je opeens roelly winklaar aan de bar zittenofcourse ff foto gefixt
![]()

Nu wel als het goed is

Irish coffee?
Die Maas koffie is ook wel echt uitzonderlijk smerig
Dit is geen MaasDie Maas koffie is ook wel echt uitzonderlijk smerig
Jawel, toch? BLCK is voor zover ik weet koffie van het merk Maas (net zoals de automaten)
Dan is het wel MaasJawel, toch? BLCK is voor zover ik weet koffie van het merk Maas (net zoals de automaten)
Heb dezelfde sletsen als hem, heb ik nu ook een beetje Roelly in mij?Zit je op curaçao te feesten, zie je opeens roelly winklaar aan de bar zittenofcourse ff foto gefixt
![]()
Breezersletsen?Heb dezelfde sletsen als hem, heb ik nu ook een beetje Roelly in mij?
Ken dat woord niet
Of zou het zomaar kunnen gaan over vrouwen met borstkanker heden en/of verleden in aanloop naar oktober internationale awareness maand voor borstkanker. Of zoiets.Dus in reactie op de eerdere cover die niet divers genoeg was en waarvan de redactrice het prima vond om al wat kiekjes van de dames naar haar man te sturen, staan er nu allemaal "diverse vrouwen" die niet direct aan het klassieke en heersende schoonheidsideaal beantwoorden. Vervolgens staan daar letters van het woord Feminist bij, hetgeen weer een clichématig beeld over feministen lijkt te bevestigen. Hetgeen weer kan leiden tot nieuwe "ophef" en daarmee weer aandacht voor dit tijdschrift waar men zo zijn best doet om relevant te zijn.
Jij hebt het over sletsen. Wat zijn sletsen?
Nee, het was een reactie van een " "Feministenclub" op de cover van de Linda wegens gebrek aan "diversiteit en inclusiviteit".Of zou het zomaar kunnen gaan over vrouwen met borstkanker heden en/of verleden in aanloop naar oktober internationale awareness maand voor borstkanker. Of zoiets.