- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Hoe verhoudt zich dat dan tot België?Het is me al vaker opgevallen dat ze in Nederland andere ideeën hebben over wat "groot" of "klein" is op het vlak van woningen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe verhoudt zich dat dan tot België?Het is me al vaker opgevallen dat ze in Nederland andere ideeën hebben over wat "groot" of "klein" is op het vlak van woningen.![]()
Kleiner wonen om te besparen kun je dan beter ook in een flat met buren doen dan een vrijstaand ietsDat lijkt zo, maar is wel hoe het is. 1 slk zal dan iets van 2m breed zijn bij 3.40m (kind/waskamer) 1 ouder en één er tussenin. wnk van 3.40m bij 4m.
btw; hij had het ook over kleiner wonen om energie te besparen![]()

Ik heb familie die op (sociale) appartementen wonen van 50 jaar oud ofzo, klein dus en die zijn toch minstens 80m² denk ik
En dat vind ik klein anders woon ik in een villa, wat ook niet waar is 
Vrienden wonen in Sluis en Cadzand en rijd vaker naar Breskens ofzo naar de zee dan onze lelijke kust en zie het onderweg ook dat de 'kleine' huizen echt wel kleiner zijn dan bij ons, zelfs nieuwbouw. Lijkt wel efficiënter ingedeeld dan bij ons vaak, maar ik zou het niet kunnen, heb toch net iets meer ruimte nodig als minimum.Het is me al vaker opgevallen dat ze in Nederland andere ideeën hebben over wat "groot" of "klein" is op het vlak van woningen.![]()
Toen ik op kamers zat had ik een appartement van 80-90 vierkante meter, dat vond ik net groot genoeg voor 1-2 personen. Een flat van 60 vierkante meter met drie slaapkamers.. Moet er niet aan denken

Waarschijnlijk te snel met een te grote boor. Eerst klein gaatje boren en dan met de juiste grootte.Gat geboord door muur voor stroomkabel en internet kabel, erna TV opgehangen.
Vermits ik geen handige harry ben vind ik het resultaat nog wel mooi, zeker langst de voorkant
![]()
Wel jammer van die krater aan de andere kant van de muur..
![]()
Heb ik even zo opgelost, moet nog opleiding pleisteren volgen om dit recht te trekken.
![]()
Ik wist niet dat jij tattoos had?Ik laat de nieuwe Linda cover even hier
![]()
En boven de koelkast

Dat is inderdaad een heel ander perspectief, 80-90 lijkt voor mijn Nederlandse begrip wel heel groot voor 1 persoon en redelijk ruim voor 2 personen, helemaal als je een slaapkamer deelt.Toen ik op kamers zat had ik een appartement van 80-90 vierkante meter, dat vond ik net groot genoeg voor 1-2 personen. Een flat van 60 vierkante meter met drie slaapkamers.. Moet er niet aan denken
Heb momenteel 150 vierkante meter en dat vind ik toch wel een minimum als "gezinswoning".
Maar goed, de prijzen vallen hier ook veel beter mee natuurlijk.
Simpele natuurkunde is mijn hobby, volgens mij ben ik de enige die begrijpt dat Marc Marquez gebruikt maakt van de niet-lineaire snelheidswinst boven de 60 graden hellingshoek met de verticaal (door het effect op de bochtensnelheid van de vierkantswortel uit de tangens van die hoek). In die boeken van Nick Lane worden allerlei nieuwe, niet triviale, inzichten in de evolutie ontleend aan de dynamica van de Krebs cyclus.
Is een brandmerk 🐷

Zwientje
Ga jij dan maar nadenken over drinken door een rietje van 10m.Simpele natuurkunde is mijn hobby, volgens mij ben ik de enige die begrijpt dat Marc Marquez gebruikt maakt van de niet-lineaire snelheidswinst boven de 60 graden hellingshoek met de verticaal (door het effect op de bochtensnelheid van de vierkantswortel uit de tangens van die hoek). In die boeken van Nick Lane worden allerlei nieuwe, niet triviale, inzichten in de evolutie ontleend aan de dynamica van de Krebs cyclus.
Dat gaat niet lukkenGa jij dan maar nadenken over drinken zoor een rietje van 10m.
Wat maakt het nu uit of het vrijstaand is of een groter huis, als je het bekijkt vanuit de ruimte die het inneemt?
Daar hoef ik niet over na te denken. Bomen hebben daar overigens geen last van. Ga jij maar eens de functie tangens*0,5 tekenen.Ga jij dan maar nadenken over drinken door een rietje van 10m.
Hij is gewoon aan het demonstreren.
Dit was het nieuws foto
Hij is wel aan het balen met z'n balen.
Ja zo is ze