- Waardering
- 22.485
Welkom terug.Gisteren kies laten trekken, ik heb weer zin om te leven![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom terug.Gisteren kies laten trekken, ik heb weer zin om te leven![]()
Ik dacht vrijdag, ach zal wel meevallen en ik heb 5 okt toch een afspraak staan.Misschien ook maar eens een afspraak in gaan plannen dan
Midden in de nacht vast gemaild, want ze zijn maandags pas om 9u bereikbaar. Werd ik om 08:05 gebeld door 1 van de assistentes, ik kon om 10u terecht
Nog nooit zo uitgekeken naar de tandarts, nouja in elk geval 20 jaar niet. Want vroegah, ja. Nee dit was niet de eerste keer dat mijn eigenwijsheid me parten speelt 
Ik zou dr wel willen helpen met haar boosheid te verhelpen hoor, mij hoor je iig niet klagen!
Hahahaha nee dat snap ik wel!Ik zou dr wel willen helpen met haar boosheid te verhelpen hoor, mij hoor je niet iig niet klagen!
Waarom quote je nou mijn bericht met spelfouten
Mijn internet imago helemaal kapot!Omdat ik dat niet eens zie en er meestal gewoon overheen lees 😬Waarom quote je nou mijn bericht met spelfoutenMijn internet imago helemaal kapot!
Wij hebben niet eens een fly machine, je hebt een luxe probleemIn de fitness wachtten we al 3 jaar op een hacksquat die zogezegd in bestellingen zou zijn.
Vandaag is er een machine toegekomen… Een V squat. Niet helemaal wat ik wil maarja, tis weer eens iets nieuw
Fijn dat je erover kan praten
Tja wou ik even mededelen. Maakte onze dag goed
Vertel?Krijg net een berichtje van de ex dat ze vind dat ik een nieuw moreel dieptepunt heb bereikt![]()

Echt niets spannends, haar moraliteiten zijn de mijne niet en andersom
Ga er dalijk ook vragen wat volgens haar hiervoor mijn dieptepunt was.Fly machines zijn toch 9 van de 10 keer kut. Kabels ftw voor flyesWij hebben niet eens een fly machine, je hebt een luxe probleem
Ziet er goed uit Thanks man. Ga ik een keer maken.Eerste batch sambal gemaakt met 50 g pepers. 4 potjes
![]()
![]()
Smaakt goed, morgen 500 g pepers gebruiken, 40 potjes te gaan.
Zelf verzonnen recept. Uitprobeerseltje.
Voor de liefhebber:
![]()