AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.622
Ziet er goed uit Thanks man. Ga ik een keer maken.

Wat is de pittigheid op schaak van 10?
Wat is voor jou een 10? Pure madame jeanette? Pure carolina reaper?

Makkelijker is denk ik; een volle eetlepel sambal oelek is zo pittig als een mespuntje van dit.

Maar ja lekker om te maken. dit recept gaat prima met madamme jeanette's of habanero's uit de winkel. Wil je soortgelijke pittigheid, dan moet je ghost peppers of bhut jolokia's gebruiken. Die laatste 2 pepers zijn ongeveer even heet als die armageddons.

Maarrrr, je kan natuurlijk ook gewoon madame jeanettes of habaneros gebruiken en dan slechts 500 g tomaten of minder gebruiken. De tomaten gebruik je voor volume, om te verdunnen.

Je verwijdert trouwens het hart van de tomaat, je gebruikt alleen de schil/vlees anders duurt inkoken veel langer.

• #164.623

''Not to much''

Wat een held. :roflol:

• #164.624
Laatste bakkie en dan lang weekend, moet nog 2,5 week opmaken voor einde jaar en denk dat ik de komende weken lekker 4 dagen per week ga werken, kan allemaal bij ons🙏👌
20220929_153706.jpg
20220929_153734.jpg

• #164.625
Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt :heart:
IMG_20220929_185506_893.jpg

• #164.628
Congratz pik, goed geschoten tijdens je vakantie 😛

• #164.637
Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt :heart:
IMG_20220929_185506_893.jpg
Gefeliciteerd met de adoptie van @rippedmeeuw
Doe je dit echt uit liefde voor hem of vanwege de subsidie die je op hem ontvangt ?
Afhankelijk van de subsidie heb ik ook wel interesse hem over te nemen.

Jk Gefeliciteerd allebei ik zal persoonlijk zorgdragen voor een leuk cadeau namens de leden van dbb

Terug
Naar boven