- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ziet er goed uit Thanks man. Ga ik een keer maken.
Wat is de pittigheid op schaak van 10?
Ik denk @mat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit Thanks man. Ga ik een keer maken.
Wat is voor jou een 10? Pure madame jeanette? Pure carolina reaper?Ziet er goed uit Thanks man. Ga ik een keer maken.
Van harte allebei! Heel erg leuk💪💪Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()
AwwwIk wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()
Gefeliciteerd!!Gratz bro! Weten jullie al of het een jongetje of meisje wordt?Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()
Gefeliciteerd beide!!Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()

GefeliciteerdIk wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()

Gefeliciteerd allebei!Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()
Gefeliciteerd!!Ik wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()
En @natty87 natuurlijk!Waarom neemt iedereen nu gelijk aan dat @natty87 zwanger is?
heb je hem weer hoorGefeliciteerd met de adoptie van @rippedmeeuwIk wil graag met jullie delen dat voor zover ik weet de eerste DBB-baby eraan komt
![]()