- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
@ThaWasteland heeft het geluk niet op te groeien in jouw huis.Ik heb er eentje rondlopen, geloof me, daar is @ThaWasteland niets bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ThaWasteland heeft het geluk niet op te groeien in jouw huis.Ik heb er eentje rondlopen, geloof me, daar is @ThaWasteland niets bij.
Twee van deze bloedzuigers in een huis 🏠 😂😂😂@ThaWasteland heeft het geluk niet op te groeien in jouw huis.
Ik weet niet wie er het meeste geluk heeft.@ThaWasteland heeft het geluk niet op te groeien in jouw huis.

Je vrouw.
Heb je al geboekt? ✈Vanochtend op de weegschaal 86,3kg. -/- 15kg 😍
Sinds januari dit jaar al in de cut en vandaag dus het gewicht aangetikt wat ik in december '20 woog voordat ik zo'n beetje heel 2021 van God los ging (veel vreten, veel zuipen, niet sporten).
Nog maar 6kg tot streefgewicht (gewicht einde cut juli '20)
Ik gok jij
Waarheen?
vakantie is de beste beloning voor hard werken (dat vind ik)

Aaaah zooo. Mwhoa nee dat heb ik niet zo. Vlieg gemiddeld 4x per jaar naar het buitenland voor werk, dat vind ik genoeg. Ik heb verder niet zoveel met vakanties.vakantie is de beste beloning voor hard werken (dat vind ik)
Nog 3 jaarAaaah zooo. Mwhoa nee dat heb ik niet zo. Vlieg gemiddeld 4x per jaar naar het buitenland voor werk, dat vind ik genoeg. Ik heb verder niet zoveel met vakanties.
Wel heb ik als beloning een rode bikini 👙 als ik de 80 aanraak, en het zal me een worst wezen hoe die staat, maar die komt er hoe dan ook.
Die periode (was rond de dbb meet toch?) zag je er wel goed uit, en 6kg is er zo vanaf.Vanochtend op de weegschaal 86,3kg. -/- 15kg 😍
Sinds januari dit jaar al in de cut en vandaag dus het gewicht aangetikt wat ik in december '20 woog voordat ik zo'n beetje heel 2021 van God los ging (veel vreten, veel zuipen, niet sporten).
Nog maar 6kg tot streefgewicht (gewicht einde cut juli '20)
Simp!Die periode (was rond de dbb meet toch?) zag je er wel goed uit, en 6kg is er zo vanaf.

Hoef je maar 1 keer verdelgingsmiddel toe te passen.
Vroeger was aardig zijn tegen vrouwen hetero, en aardig zijn tegen mannsn hommel. Tijden zijn veranderd

Leuk, staat in mijn agendaWel heb ik als beloning een rode bikini 👙 als ik de 80 aanraak, en het zal me een worst wezen hoe die staat, maar die komt er hoe dan ook.

#metalndeadlifts for mod
Vergelijk jouw resultaten alsjeblieft niet met die van mij