ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nieuwe bank leuk?Vergelijk jouw resultaten alsjeblieft niet met die van mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe bank leuk?Vergelijk jouw resultaten alsjeblieft niet met die van mij
Ja klopt, volgens mij was dat inderdaad rond die periode! Thanks voor compliment 😍Die periode (was rond de dbb meet toch?) zag je er wel goed uit, en 6kg is er zo vanaf.
Die groene bikini staat @Kloontje ook wel.
Dat bedoelde ik niet.
Mooi resultaat !! En je doel ga je zeker behalen 💪🏽😄Vanochtend op de weegschaal 86,3kg. -/- 15kg 😍
Sinds januari dit jaar al in de cut en vandaag dus het gewicht aangetikt wat ik in december '20 woog voordat ik zo'n beetje heel 2021 van God los ging (veel vreten, veel zuipen, niet sporten).
Nog maar 6kg tot streefgewicht (gewicht einde cut juli '20)
Simp, ... oh wachtMooi resultaat !! En je doel ga je zeker behalen 💪🏽😄
Dat wordt een 7 dagen ban. @wovano
Super, ik ben trots 💪Vanochtend op de weegschaal 86,3kg. -/- 15kg 😍
Sinds januari dit jaar al in de cut en vandaag dus het gewicht aangetikt wat ik in december '20 woog voordat ik zo'n beetje heel 2021 van God los ging (veel vreten, veel zuipen, niet sporten).
Nog maar 6kg tot streefgewicht (gewicht einde cut juli '20)
Als ik ooit zo'n houding aan kan nemen koop ik ook wel een groene 😉
Ik wil best helpen duwen hoor, heb filmjes gezien hoe dat gaat in China.Als ik ooit zo'n houding aan kan nemen koop ik ook wel een groene 😉
En nu KFC?Compliment voor mezelf.
Pauze op de mc donalds parking.
Werd zwak en liep naar binnen. Flink menu samengesteld.
Keek nog eens om me heen en zag het typische volk zitten.
Bestelling afgebroken en maar weer in mn wagen gaan zitten😑
🤣🤣
Bellen?
Container stak uit. Telefoon in de hand. Geen gordel. Algemene controle. Lijkt zelfs tachograaf problemen te pakken.
Zegt hij straks, die ander heeft maandag de hele dag achter het stuur gezeten.Container stak uit. Telefoon in de hand. Geen gordel. Algemene controle. Lijkt zelfs tachograaf problemen te pakken.
Die gek heeft zonder pas gereden maandag...

Jup eigen schuld. Pre zero zit op veiligheid maar ze verplichtten je niet om het na te leven. Hij heeft gvd gewoon een klapbumper🤣Container stak uit. Telefoon in de hand. Geen gordel. Algemene controle. Lijkt zelfs tachograaf problemen te pakken.
Die gek heeft zonder pas gereden maandag...