AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.841
Wordt een duur werkdagje voor m'n collega :roflol:
IMG20221013101258_01.jpg
Gaat weer een maandsalaris dan😁

Collega van mij was 7 cm te hoog. 709 euro boete.

Euro per cm en overbeladen = 1 euro per kilo

• #164.844
Dat krijg je als je zo een stresser bent.

En wat was de schade?
De gordel laten ze zitten. De telefoon heeft ie dus niet gezien. De tacho stonden wel fouten in maar hij had maandag dus de hele dag gereden met de kaart in de bijrijders sleuf. Alleen het vergeten in te schuiven van de container die, na meten 15cm teveel uit stak, krijgt ie thuisgestuurd. €310-360

Had ie nog geluk. Ze hebben heel de week bekeken en ze vonden een topsnelheid van 83kmh erg netjes. Hij rijdt zelf altijd harder, maar ik trek hem niet verder door dan 83. Dus zijn rij snelheid van 83 vonden ze erg netjes:roflol: Dus dat zat hem nog mee :thumb:

• #164.845
Vandaag is de "ik-laat-je-zien-wat-je-niet-moet-doen-dag"...hij doet echt z'n best met inwerken👍🏽

• #164.849
  • #164.850
Eindelijk, weg met België.

• #164.851

Nederland en Navo oefenen met kernwapens boven België​

Tijdens de oefening komen alle facetten aan bod: van het vervoeren tot het laden en afgooien van de kernkoppen

Echt iets voor DPG-Media deze berichtgeving
:laugh:

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #164.852

Nederland en Navo oefenen met kernwapens boven België​

Tijdens de oefening komen alle facetten aan bod: van het vervoeren tot het laden en afgooien van de kernkoppen

Echt iets voor DPG-Media deze berichtgeving
:laugh:
Dat staat er wel maar dat is wel een hele simpele conclusie.
Nederland en België doen mee met de oefening van 13 Navo landen.
Nederland en België mogen nog geen kernwapens laden, beoefenen of droppen.

• #164.853
Eindelijk, weg met België.
Weg met alles wat niet Vlaanderen is en ik ben akkoord.

• #164.854
Mijn zoontje dat eindelijk weer een beetje opknapt. Niets meer gegeten vanaf dinsdag avond en alleen maar wat thee willen drinken. Hij weegt maar 19 kilo met zijn 5 jaar en lust niets en eet dan ook vrijwel niets. Maar er kan weer een lachje van af nadat hij een watermeloen ijsje op heeft. :cheer:

• #164.859
Heeft ze zo’n overijverige betweterige verloskundige die iemand anders moet inwerken?
Haha nee, door d'r bloeddruk van 160/100 zijn het alleen maar artsen.
Ze verwachten dat ze nog de hele nacht bezig zal zijn.

Ben echt gruwelijk hyped maar ook al de hele dag wat nerveus. Maar kijk er enorm naar uit. Is de eerste baby in het gezin :D

• #164.860
Mijn zoontje dat eindelijk weer een beetje opknapt. Niets meer gegeten vanaf dinsdag avond en alleen maar wat thee willen drinken. Hij weegt maar 19 kilo met zijn 5 jaar en lust niets en eet dan ook vrijwel niets. Maar er kan weer een lachje van af nadat hij een watermeloen ijsje op heeft. :cheer:
Beterschap voor die kleine man :heart:.

Terug
Naar boven