- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd Ome partymarty🥳🥳🥳Heel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
Vannacht om 00:40u is mijn nichtje geboren
![]()
Oehhh happy birthdayyy to herr🥳🥳Heel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
![]()
Gefeliciteerd ome @PartyMartyHeel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
Vannacht om 00:40u is mijn nichtje geboren![]()
![]()

Van harte gefeliciteerd!!!Heel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
![]()
Voor zover ik allemaal gehoord heb net van m'n zwager gaat het met beide goed.
Ja dat is meestal met een keizersnede! Dus volgens mij niks uitzonderlijks.Voor zover ik allemaal gehoord heb net van m'n zwager gaat het met beide goed.
Moeten waarschijnlijk wel samen 2-3 dagen daar blijven.
Ohh jazeker. Ik heb al cadeautjes bedacht voor als ze 2 en 3 wordt
PizzaOhh jazeker. Ik heb al cadeautjes bedacht voor als ze 2 en 3 wordt![]()
Verwennen die hap.

Van harte!!!Heel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
![]()
Krijgen we nu weer pizza, oom @PartyMarty , u had kapsalon beloofd....
Gefeliciteerd ome Marty!Heel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
![]()

Maandag beter 🚚
Idd.
Gefeliciteerd oom!Heel de bevalling wilde niet echt, uiteindelijk hebben ze gisterenavond rond 23:00u besloten een keizersnede te gaan doen.
Maaaaaaaaaaar.
Vannacht om 00:40u is mijn nichtje geboren![]()
![]()
was mijn leven maar zo makkelijk.
Anavar?Ohh jazeker. Ik heb al cadeautjes bedacht voor als ze 2 en 3 wordt
Verwennen die hap.
Hmm ik kom er niet zo vaak. Dus ik moet iets met een enorm lange ester hebben dat maanden blijft werken.