ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanne gekCharter van ons.
Die heeft geen werk meer sinds gisteren👋

Wanne gek zegCharter van ons.

Ik mag hopen op ontslag, je kan toch niet met je telefoon gaan lopen spelen tijdens het rijden!Charter van ons.
Ik weet nog dat @TheBlock thuiskwam met 100 chocolademuffins. In de eerste week van de cut👍
M'n vriendin zat gisteravond 500g celebrations te vreten en vanochtend te klagen over buikpijn. Wens haar veel succes vanavond met ruim 2x zoveel.Ik weet nog dat @TheBlock thuiskwam met 100 chocolademuffins. In de eerste week van de cut👍
Jij feeder!M'n vriendin zat gisteravond 500g celebrations te vreten en vanochtend te klagen over buikpijn. Wens haar veel succes vanavond met ruim 2x zoveel.
Zo even 2500 kcals naar achter geklapt?M'n vriendin zat gisteravond 500g celebrations te vreten en vanochtend te klagen over buikpijn. Wens haar veel succes vanavond met ruim 2x zoveel.
Is dan ook het enige dat ze eet op een dag
Vrouwke weegt maar 55kg op 1.67m.Doe ik ook wel eens, maar niet met die choco.
Zo zijn vrouwen🤷♂️
Ow wist niet dat jij een vrouw wasDoe ik ook wel eens, maar niet met die choco.
Steak van 1250g
streakhouse frites
kruidenboter
toetjs coupe walnotenijs

Die van mij niet, ik ben meer het grote varken in huis
mijn vrouw breekt gerust een blokje chocolade af van de reep en legt de rest terug in de kast.
Haha kan ik niet, 'een stukje chocolade'. Ik breek een stukje af en leg het terug om een kwartier later de rest op te eten. En zo is het met alles een beetje. Ik heb geen probleem om af te vallen, ik moet gewoon niet beginnen eten. Eens begonnen, stop ik niet meerOw wist niet dat jij een vrouw was
Die van mij niet, ik ben meer het grote varken in huismijn vrouw breekt gerust een blokje chocolade af van de reep en legt de rest terug in de kast.
of sterker nog, laat het in het zicht liggen en blijft er vervolgens dagen vanaf.