MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik had een paar verstekelingen bij. Even de weg gewezen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vluchtgedrag

Hij maakt meer de baphomet geste ,dope none the less terecht trotse oom
Je begrijpt toch zelf ook wel dat het gebruik maken van meerdere kleuren handvatten deze poging ongeldig maakt?

Je weet toch zelf ook wel dat ik niets begrijp.Je begrijpt toch zelf ook wel dat het gebruik maken van meerdere kleuren handvatten deze poging ongeldig maakt?
![]()
FixedJe weet toch zelf ook wel dat ik niets wil begrijpen.
Charter van ons.
Die heeft geen werk meer sinds gisteren👋
Zijn vast ook z'n vrienden nu niet meer.![]()
Landelijke politie start onderzoek naar 'masturberende' trucker op A7
De politie gaat onderzoek doen naar het filmpje van de 'rukkende' trucker op de A7 dat veel gedeeld werd op internet. Het onderzoek richt zich op het overtreden van artikel 5 van de wegenverkeerswet.www.nu.nl
Heel erg leuk daar!![]()
Me middelste zoon is bij oma logeren en zometeen met me oudste zoon naar Dinoland in Zwolle.
Quality time with the hurricane (zoals zijn bijnaam is)
Wij zijn er voor het corona gebeuren geweest met het gezin. Maar nu met hem alleen. Er "lopen" nu ook dinos door het park onder het mom van dinos alive. Hij kwam net uit bed en zei dat het een super leuke dag wordtHeel erg leuk daar!![]()
Naturalis is ook heel erg leuk, aanrader.

@Gremlin nieuwe baan?![]()
Me middelste zoon is bij oma logeren en zometeen met me oudste zoon naar Dinoland in Zwolle.
Quality time with the hurricane (zoals zijn bijnaam is)
En? Hoe was t?Wij zijn er voor het corona gebeuren geweest met het gezin. Maar nu met hem alleen. Er "lopen" nu ook dinos door het park onder het mom van dinos alive. Hij kwam net uit bed en zei dat het een super leuke dag wordt![]()
dtdtdtdttdtddtdtdtdttdtdtdttdJe moet juist niet meteen erna je tanden poetsen omdat het je glazuur tijdelijk zwakker heeft gemaakt. Als je dan meteen gaat poetsen heb je juist meer kans dat je 't glazuur beschadigd.
Sooorryyyyy.