- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Tja als Tinder niet werkt! Tren werkt wel!Charter van ons.
Die heeft geen werk meer sinds gisteren👋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja als Tinder niet werkt! Tren werkt wel!Charter van ons.
Die heeft geen werk meer sinds gisteren👋
Dat zal wel anders worden nu ze zwanger is denk ikOw wist niet dat jij een vrouw was
Die van mij niet, ik ben meer het grote varken in huismijn vrouw breekt gerust een blokje chocolade af van de reep en legt de rest terug in de kast.
of sterker nog, laat het in het zicht liggen en blijft er vervolgens dagen vanaf.
Vooral een verse sinaasappelsapverslaving

Goed voor de stoelgang

slecht voor je gebit, bevat (bijtend) citroenzuur en tast je tandglazuur aan
(dus na gebruik tanden poetsen)Je moet juist niet meteen erna je tanden poetsen omdat het je glazuur tijdelijk zwakker heeft gemaakt. Als je dan meteen gaat poetsen heb je juist meer kans dat je 't glazuur beschadigt.slecht voor je gebit, bevat (bijtend) citroenzuur en tast je tandglazuur aan(dus na gebruik tanden poetsen)
Melk drinken/ mond spoelen met. Melk breekt de zuren af. Ook na appelazijn gebruik, of verse citroen/limoenslecht voor je gebit, bevat (bijtend) citroenzuur en tast je tandglazuur aan(dus na gebruik tanden poetsen)
Is het in jouw geval niet handiger om gewoon je vals gebit uit te doen?slecht voor je gebit, bevat (bijtend) citroenzuur en tast je tandglazuur aan(dus na gebruik tanden poetsen)

Op beunen die chocolade , eiwit! FtwOw wist niet dat jij een vrouw was
Die van mij niet, ik ben meer het grote varken in huismijn vrouw breekt gerust een blokje chocolade af van de reep en legt de rest terug in de kast.
of sterker nog, laat het in het zicht liggen en blijft er vervolgens dagen vanaf.
Je moet juist niet meteen erna je tanden poetsen omdat het je glazuur tijdelijk zwakker heeft gemaakt. Als je dan meteen gaat poetsen heb je juist meer kans dat je 't glazuur beschadigd.
Mijn ervaring was dagelijks elke morgen citroenssap verdund met water op nuchtere maag drinken tbv van darmreiniging en een boost voor je weerstand. De monghygieniste attendeerde mij op de brandplekken op mn gebit. Brandplekken zijn gefixed en ben ermee gestopt.Melk drinken/ mond spoelen met. Melk breekt de zuren af. Ook na appelazijn gebruik, of verse citroen/limoen
Er kan tanderosie optreden als je dat langer doet en niets ter beschermingMijn ervaring was dagelijks elke morgen citroenssap verdund met water op nuchtere maag drinken tbv van darmreiniging en een boost voor je weerstand. De monghygieniste attendeerde mij op de brandplekken op mn gebit. Brandplekken zijn gefixed en ben ermee gestopt.
dank voor jullie advies!
4mmc?🤣Na bijna één jaar in dienst meteen vast contract gekregen en tevens ook een goede beoordeling gehad.
Dat worden van 't weekend een paar extra grammen om het te vieren 🚑🚑
Vieren met 10iu GH ED?Na bijna één jaar in dienst meteen vast contract gekregen en tevens ook een goede beoordeling gehad.
Dat worden van 't weekend een paar extra grammen om het te vieren 🚑🚑
Geen twijfel over mogelijk, jij bent 100% de oom🤣
Precies. Die genen van mij zie je meteen terug. Haar vader is net zo erg dus het kon ook niet anders.
Hopelijk mede dankzij een lieve bdd-er deze keer wel.
Als jij betaalt.
Als jij een filmpje van de trip maakt, graagHopelijk mede dankzij een lieve bdd-er deze keer wel.