MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #164.922
Ow wist niet dat jij een vrouw was :p

Die van mij niet, ik ben meer het grote varken in huis :roflol: mijn vrouw breekt gerust een blokje chocolade af van de reep en legt de rest terug in de kast.
of sterker nog, laat het in het zicht liggen en blijft er vervolgens dagen vanaf.:o
Dat zal wel anders worden nu ze zwanger is denk ik

• #164.926
slecht voor je gebit, bevat (bijtend) citroenzuur en tast je tandglazuur aan :tanden: (dus na gebruik tanden poetsen)
Je moet juist niet meteen erna je tanden poetsen omdat het je glazuur tijdelijk zwakker heeft gemaakt. Als je dan meteen gaat poetsen heb je juist meer kans dat je 't glazuur beschadigt.

Laatst bewerkt:
  • #164.927
  • #164.929
Ow wist niet dat jij een vrouw was :p

Die van mij niet, ik ben meer het grote varken in huis :roflol: mijn vrouw breekt gerust een blokje chocolade af van de reep en legt de rest terug in de kast.
of sterker nog, laat het in het zicht liggen en blijft er vervolgens dagen vanaf.:o
Op beunen die chocolade , eiwit! Ftw

• #164.930
Je moet juist niet meteen erna je tanden poetsen omdat het je glazuur tijdelijk zwakker heeft gemaakt. Als je dan meteen gaat poetsen heb je juist meer kans dat je 't glazuur beschadigd.

Melk drinken/ mond spoelen met. Melk breekt de zuren af. Ook na appelazijn gebruik, of verse citroen/limoen
Mijn ervaring was dagelijks elke morgen citroenssap verdund met water op nuchtere maag drinken tbv van darmreiniging en een boost voor je weerstand. De monghygieniste attendeerde mij op de brandplekken op mn gebit. Brandplekken zijn gefixed en ben ermee gestopt.

dank voor jullie advies!

• #164.931
Mijn ervaring was dagelijks elke morgen citroenssap verdund met water op nuchtere maag drinken tbv van darmreiniging en een boost voor je weerstand. De monghygieniste attendeerde mij op de brandplekken op mn gebit. Brandplekken zijn gefixed en ben ermee gestopt.

dank voor jullie advies!
Er kan tanderosie optreden als je dat langer doet en niets ter bescherming

• #164.935
Vroeg geleerd. #Heil.
Screenshot_2022-10-18-14-25-37-08_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Terug
Naar boven