- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Het is je vergeven 💕
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is je vergeven 💕
Uiteraard erg gezellig. Maar we hebben er langer op gereden dan dat we in het park zijn geweest. We zijn langer bij het naturalis gedeelte gweest dan in de rest van het park. En voor me gevoel was het park ook groter, maaar dat komt waarschijnlijk omdat we nu met zijn 2e waren ipv met zijn 5e.
Lekkere dagen heb je joh. Doe jij ook zout strooien als t vriest?Dagje met papier/karton hobbyen en daarna lang weekend💪![]()
Nee wij doen alleen bedrijven in deze regioLekkere dagen heb je joh. Doe jij ook zout strooien als t vriest?
Volgens mij doen ze vanuit onze vestiging wel strooien, ofja ons hele prikbord hangt vol met de vraag of je dat wilt doen in de winter. Kan ook alleen maar onze huisvuil tak Blink zijn.Nee wij doen alleen bedrijven in deze regio
Saver (concurrent) heeft hier het "gemeentecontract".
Wij hebben wel andere gemeentes maar die liggen in andere regios maar zout strooien doen we zoiezo nergens.
Wij focussen vooral op bedrijfsafval/bouw en sloop/puin/hout/karton etc
En idd, prachtdagen en prachtwerk. Stap elke dag fluitend in(letterlijk) en voldaan weer uit. Rij lekker in mn eigen (woon)omgeving rond en heb alle vrijheid om mn dag zelf in te delen zoals ik het logisch of fijn acht💪💪
www.instagram.com
Voor 8 tientjes krijg ik bijna elke auto door de apkGisteren geslaagd voor een erg belangrijk examen van mijn opleiding, vandaag mijn zeer onbetrouwbare 16 jaar oude Italiaanse auto voor de 3de jaar op rij zonder issues door de APK, deze week gaat lekker.

Ja sorry sorry, send nudes
Kun je voor 8 10jes ook een wiellager vervangenVoor 8 tientjes krijg ik bijna elke auto door de apk![]()
serviceright-autos.nl
Dat zal wel wat afhangen van waar in Istanbul je zit, nogal een grote stad natuurlijkVandaag weer lekket terug naar huis in Nederland. Hoe veel ik ook houd van Istanbul, het is hier niet te leven. Fast food is te goedkoop voor mij, alles word bezorgd binnen 15minuten en je hebt veel lekkere ketens die je in Nederland niet hebt (Popeyes, Shakeshack). De verleiding is veeeels te groot.
Daarop bestaat er hier geen kwark en nergens vloeibare eiwit kunnen vinden. Laat me niet beginnen over de sportscholen zonder airco en dumbbels die gaan tot 20kg

Jaa klopt, woon zelf in een zogeheten gated community dus heb een sportschool onder appartement. Dus ben daar elke dag maar is echt verschrikkelijk slecht verzorgd. Eenmalige entree voor een redelijke sportschool kostte mij 350 Turkse Liras (bijna 20 euro)Dat zal wel wat afhangen van waar in Istanbul je zit, nogal een grote stad natuurlijk![]()
Nog ergens heen?Zo. Vakantie! Even weekje geen werk. Paar dagen weg, lekker luieren, beetje sporten, boekje lezen.