- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Midweekje ergens in een huisje met sauna. Gelukkig een groot bos in buurt om rondjes te rennen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Midweekje ergens in een huisje met sauna. Gelukkig een groot bos in buurt om rondjes te rennen.
Ik ook, even lekker een weekje niks doen.Zo. Vakantie! Even weekje geen werk. Paar dagen weg, lekker luieren, beetje sporten, boekje lezen.
Heerlijk!
Leuk wagentje.
Ik heb nog wel een boekentip voor je.Zo. Vakantie! Even weekje geen werk. Paar dagen weg, lekker luieren, beetje sporten, boekje lezen.
Ben er maar zuinig op, eerste auto is 9 vd 10x kans dat je binnen jaar schade maakt en dat is zonde met zon auto.
Yes
Ik rij al een dik jaar ondertussen hoorBen er maar zuinig op, eerste auto is 9 vd 10x kans dat je binnen jaar schade maakt en dat is zonde met zon auto.
Maar niet met mijn auto. Maar dan nog, ik ga er zuinig op zijn 
Het coronabedrog van Thierry Baudet?
Mooie autoYes
Ik rij al een dik jaar ondertussen hoorMaar niet met mijn auto. Maar dan nog, ik ga er zuinig op zijn
![]()
Ben nieuwsgierig naar de lightweight. Denk dat ie van Charles is maar hoop stiekem wel dat Islam hem pakt. Wel oneerlijke matchup voor Charles vind ik, Islam leeft wel echt op de hyoe van Khabib
Ben er ook benieuwd naar. Vraag me ook wel af of Islam overhyped is. Hoop zelf natuurlijk dat Charles hem pakt. Want tsja, Islam, wat is dat nou weer voor naam....Ben nieuwsgierig naar de lightweight. Denk dat ie van Charles is maar hoop stiekem wel dat Islam hem pakt. Wel oneerlijke matchup voor Charles vind ik, Islam leeft wel echt op de hyoe van Khabib
Inshallah jij iesh rascjist!Ben er ook benieuwd naar. Vraag me ook wel af of Islam overhyped is. Hoop zelf natuurlijk dat Charles hem pakt. Want tsja, Islam, wat is dat nou weer voor naam....
Ik ben geen rascist. Ik sorteer graag.
Dan een autist?
Mss eens kijken bij sortiva dan?