- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Que?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Que?
Sortiva, sorteren .. Que

Vind die Petr Yan vs. Sean O'Malley ook wel een erg boeiende match. O'Malley is natuurlijk een leuk karakter met een flinke gun factor. Maar heb Petr Yan ook laatste tijd erg leuk gevonden om te zien vechten, die DQ laatst tegen Aljamain Sterling was wel erg jammerlijk voor hem aangezien Yan mega dominant was die hele match.Ben nieuwsgierig naar de lightweight. Denk dat ie van Charles is maar hoop stiekem wel dat Islam hem pakt. Wel oneerlijke matchup voor Charles vind ik, Islam leeft wel echt op de hyoe van Khabib
Ben er ook benieuwd naar. Vraag me ook wel af of Islam overhyped is. Hoop zelf natuurlijk dat Charles hem pakt. Want tsja, Islam, wat is dat nou weer voor naam....

Had echt niet verwacht dat Sean het zou winnen van Yan.
Vond Makhachev wel aardig dominant over Oliveira.Ik heb je supplementen boek al uit. Aas gebruik ik niet…
Hoeft het ook niet te gebruiken om het te lezen hoor.Ik heb je supplementen boek al uit. Aas gebruik ik niet…
Dat is ook zo. Heb laatst wel je review opgezocht over mtor en spiergroei etc. Misschien is fysiologie van bodybuilding een leuk project voor je…Hoeft het ook niet te gebruiken om het te lezen hoor.
Hij hoeft het niet eens te lezen om het te kopen.Hoeft het ook niet te gebruiken om het te lezen hoor.

En boeken hoeven niet verkocht te worden om ze te schrijven.
Ben er op een andere manier achtergekomen

Is niet de bedoeling dat je dat terug gaat doen hoor
Het onderwijs wordt met de jaren slechter.Gewonnen van de "Champions", en de beste student, bij "Weet Ik Veel".
![]()

Dan had Cindy moeten winnen, Abel tweede moeten worden, Devrin derde en had de beste in de zaal slechter moeten zijn dan dat.