Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.002
Deadlift formcheck
20221022_130627.jpg

• #165.004
Ben nieuwsgierig naar de lightweight. Denk dat ie van Charles is maar hoop stiekem wel dat Islam hem pakt. Wel oneerlijke matchup voor Charles vind ik, Islam leeft wel echt op de hyoe van Khabib
Vind die Petr Yan vs. Sean O'Malley ook wel een erg boeiende match. O'Malley is natuurlijk een leuk karakter met een flinke gun factor. Maar heb Petr Yan ook laatste tijd erg leuk gevonden om te zien vechten, die DQ laatst tegen Aljamain Sterling was wel erg jammerlijk voor hem aangezien Yan mega dominant was die hele match.

Hoop dat Petr Yan hem pakt.

• #165.009
  • #165.015
Gewonnen van de "Champions", en de beste student, bij "Weet Ik Veel".
:fuckyeah:

• #165.017
Het onderwijs wordt met de jaren slechter.

:trollface:
Dan had Cindy moeten winnen, Abel tweede moeten worden, Devrin derde en had de beste in de zaal slechter moeten zijn dan dat.

Abel won, die is van de leeftijd van @Steks, Devrin is jonger en was tweede en Cindy als oudste was laatste. Beste student was beter dan Abel.

Alvast excuus voor mijn reactie, ik zit nu nog een beetje vast in wedstrijd-modus.

• #165.019
Not sure if serious (lijkt er wel op) maar wel vermakelijk nieuws. :roflol:

1666759319293.png

'Smerigste man ter wereld' overlijdt na wasbeurt op zijn 94ste​

Een Iraanse man van 94 die zich zeker 60 jaar lang niet had gewassen, is overleden. Amou Haji, die leefde als een kluizenaar, vermeed al die jaren water en zeep omdat hij bang was dat hij er ziek van zou worden.
Kort nadat hij zich onder druk van zijn dorpsgenoten toch een keer had gewassen, werd hij ziek. Een paar maanden later overleed hij.

Bedorven vlees​

De man, die in een klein dorp in de zuidelijke provincie Fars woonde, werd in de media de smerigste man ter wereld genoemd. Volgens het Iraanse persbureau IRNA was de huid van de man bedekt met roet en pus en at hij bedorven vlees en dronk hij vervuild water uit een oude, roestige oliekan.
In 2013 werd er een korte documentaire over hem gemaakt:

World's Dirtiest Man - He Has Not Bathed in Over 60 years​

Een jaar later werd hij geïnterviewd door de Tehran Times. In dat interview vertelde hij onder meer dat zijn favoriete maaltijd bestond uit stekelvarken en dat hij sliep in een hol in de grond of in een hutje dat voor hem was gebouwd door bezorgde buren.
Ook vertelde hij dat een traumatische gebeurtenis in zijn jeugd de reden was voor zijn leven als kluizenaar.

Terug
Naar boven