ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik had er geen saus bij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had er geen saus bij
Trainen voor je halve? 🤣
Nee pauze op het werk
Wa's da dan op je dashboard??

Niet mijn dashboard
Dus wat je net weg hebt gewerkt was ook niet van jou?

Ik moest aan deze post denken toen ik me weer eens op insta begaf en dit voorgeschoteld kreeg.Ik laat de nieuwe Linda cover even hier![]()
![]()
En boven de koelkast
www.instagram.com
Jezus Christus.... focking cringy shit.Ik moest aan deze post denken toen ik me weer eens op insta begaf en dit voorgeschoteld kreeg.
![]()
Lotte Ballijns - voorheen mama.lotje on Instagram: "Helemaal normaal. Ookal ben jij de enige die je kent met zo’n buik. #bodypositivity #normalizenormalbodies #postpartumjourney #postpartumbody #normalbody #womanpower #moederlijf #moederleven"
11K likes, 681 comments - lotteballijns on October 5, 2022: "Helemaal normaal. Ookal ben jij de enige die je kent met zo’n buik. #bodypositivity #normalizenormalbodies #postpartumjourney #postpartumbody #normalbody #womanpower #moederlijf #moederleven".www.instagram.com
Ze komt dichterbij daar ze net stuurde te Merksplas te zijn.![]()
Nu nog even wachten op het lekkere snoepje uit het zuiden.
Niet om mij op te dringen maar ik houd ook wel van drank en vlees hoorEven on topic.
Ik ga mijn eenzaam gevoel wegwerken met een kilo côté à l'os.
En een paar flessen wijn.
Ik had een hamburgerHad je 0,60 euro kunnen besparen...
Dus wat je net weg hebt gewerkt was ook niet van jou?
Want "het was niet in jouw auto"![]()
nee Emmen
Friet van het BMc menu ingeruild voor het happy menu speeltje?

Kan dat? Het klinkt gek maar ik kom daar echt bijna nooit 😅Friet van het BMc menu ingeruild voor het happy menu speeltje?![]()
Zelfgemaakte pannenkoeken zijn ook veel lekkerderKan dat? Het klinkt gek maar ik kom daar echt bijna nooit 😅

Kom maar af.Niet om mij op te dringen maar ik houd ook wel van drank en vlees hoor