- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat de klok een uur achteruit gaat krijg je ook een uur minder betaald, duh.Vannacht gaat een uur achterruit, hoor ik dan een uur extra betaald te krijgen?
Pokemon kaarten.Friet van het BMc menu ingeruild voor het happy menu speeltje?![]()
Om 3u wordt het 2u, en duurt het weer een uur vordat het 3u is 😉Omdat de klok een uur achteruit gaat krijg je ook een uur minder betaald, duh.
Vaak niet, omdat je over 6 maanden ook niet een uur minder betaald krijgt.Vannacht gaat een uur achterruit, hoor ik dan een uur extra betaald te krijgen?
Hij is zzp, en wie zegt dat hij dan ND heeft ?Vaak niet, omdat je over 6 maanden ook niet een uur minder betaald krijgt.
Verschilt per werkgever. Een nette werkgever zal extra betalen omdat 't niet zeker is dat je bij ingaan zomertijd ook werkt om 't op te heffen.Vannacht gaat een uur achterruit, hoor ik dan een uur extra betaald te krijgen?
Als ZZP’er hoor je dat toch vooraf te regelen en als hij geen ND heeft zou ik niet weten waarom hij een extra uur zou moeten worden betaald.
Omdat je anders gaat tuuuuuuteren?
Minder, je had het over zomertijd 😉Als ZZP’er hoor je dat toch vooraf te regelen en als hij geen ND heeft zou ik niet weten waarom hij een extra uur zou moeten worden betaald.
Interpreteer jij mijn posts altijd expres verkeerd?
Wie zegt dat hij in de zomertijd ook nachtdienst heeft. Daar komt je vergelijk meeInterpreteer jij mijn posts altijd expres verkeerd?
Vaak niet, omdat je over 6 maanden ook niet een uur minder betaald krijgt.
Zo staat het in onze CAO en van veel bedrijven om ons heen.Wie zegt dat hij in de zomertijd ook nachtdienst heeft. Daar komt je vergelijk mee
Wie zegt dat hij een CAO heeft of bij een bedrijf werkt bij jou in de buurt?Zo staat het in onze CAO en van veel bedrijven om ons heen.
Zelfde hieroZo staat het in onze CAO en van veel bedrijven om ons heen.
NiemandWie zegt dat hij een CAO heeft of bij een bedrijf werkt bij jou in de buurt?
Dat het bij jullie geldt, zegt nog niets over situatie van dreamy of andere in Security sectie. Als ik ingehuurd zou worden als portier voor vannacht, moet men 1u extra dokken.Zo staat het in onze CAO en van veel bedrijven om ons heen.
En wie is die Niemand?
Degene die het zei.