- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
no, wordt gezien als goodwill voor de BAASVannacht gaat een uur achterruit, hoor ik dan een uur extra betaald te krijgen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no, wordt gezien als goodwill voor de BAASVannacht gaat een uur achterruit, hoor ik dan een uur extra betaald te krijgen?
Ligt eraanVannacht gaat een uur achterruit, hoor ik dan een uur extra betaald te krijgen?
Wees gerust niet iedereen.
Is niet echt helaas. Maar wel leuk gemonteerd.
Het is om te trollen, genoeg mensen die erin trappen als je de reacties leest.Ik zie er geen humor in als je echt zo met je personeel omgaat. snap het nut ook niet van dit soort video's. jeugd zit sowieso niet op twitter, waar dit misschien grappig voor kan zijn
Het is niet zijn personeel. Hij is net eigenaar geworden.Ik zie er geen humor in als je echt zo met je personeel omgaat. snap het nut ook niet van dit soort video's. jeugd zit sowieso niet op twitter, waar dit misschien grappig voor kan zijn

Dat is het éénnahoogste fatness level!
No worries , cola light want hij is aan het dieet eMijn collega vanochtend: "ik moet echt wat gezonder gaan eten aangezien ik echt dik begin te worden".
Weegt nu denk ik een goeie 130-140kg en kan amper 3x30m lopen zonder zeiknat te zijn van het zweet.
Wat heeft ie vandaag ondertussen op:
- 2 big tasties
- 2 big Macs
- 1,2L aardbeien milkshake
- 10 boterhammen pindakaas
- 600g Engelse drop
- 1 grote friet
Dayuuuum
P.s. hij loopt nu net de Mac binnen voor nog wat lunch![]()
Klopt. Hij pakte 1 grote aardbeien milkshake, 1 cola zero, 2 big Macs, 2 broodjes hamburger en een kleine frietNo worries , cola light want hij is aan het dieet e

Die tikt de 8000 kcal aan als ie zo doorgaat.8000 kcal aan maccie alleen ja 😂Klopt. Hij pakte 1 grote aardbeien milkshake, 1 cola zero, 2 big Macs, 2 broodjes hamburger en een kleine friet
Man wat kan deze kerel etenDie tikt de 8000 kcal aan als ie zo doorgaat.