Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.091
Ik zie er geen humor in als je echt zo met je personeel omgaat. snap het nut ook niet van dit soort video's. jeugd zit sowieso niet op twitter, waar dit misschien grappig voor kan zijn

• #165.093
De groeten uit Helmond! :roflol:

• Haha
Waarderingen: Onit
  • #165.094
Ik zie er geen humor in als je echt zo met je personeel omgaat. snap het nut ook niet van dit soort video's. jeugd zit sowieso niet op twitter, waar dit misschien grappig voor kan zijn
Het is niet zijn personeel. Hij is net eigenaar geworden.

Als je een bedrijf koopt en schoon schip wilt maken is het logisch dat je de top eruit knalt. En ze hebben niks te klagen, ze zijn aandeelhouder en zijn meteen flink vergoed. Die drie topmensen hebben miljoenen p.p. gepakt.

Gaan we daar serieus medelijden mee hebben? Die 3 personen hebben flink censuur erdoor geramd op twitter. Die vrouw was verantwoordelijk voor het bannen van o.a. Trump.

• #165.095
Mijn collega vanochtend: "ik moet echt wat gezonder gaan eten aangezien ik echt dik begin te worden".
Weegt nu denk ik een goeie 130-140kg en kan amper 3x30m lopen zonder zeiknat te zijn van het zweet.

Wat heeft ie vandaag ondertussen op:
- 2 big tasties
- 2 big Macs
- 1,2L aardbeien milkshake
- 10 boterhammen pindakaas
- 600g Engelse drop
- 1 grote friet

Dayuuuum :roflol:
P.s. hij loopt nu net de Mac binnen voor nog wat lunch :eek:

• #165.097
Mijn collega vanochtend: "ik moet echt wat gezonder gaan eten aangezien ik echt dik begin te worden".
Weegt nu denk ik een goeie 130-140kg en kan amper 3x30m lopen zonder zeiknat te zijn van het zweet.

Wat heeft ie vandaag ondertussen op:
- 2 big tasties
- 2 big Macs
- 1,2L aardbeien milkshake
- 10 boterhammen pindakaas
- 600g Engelse drop
- 1 grote friet

Dayuuuum :roflol:
P.s. hij loopt nu net de Mac binnen voor nog wat lunch :eek:
No worries , cola light want hij is aan het dieet e

• #165.098
No worries , cola light want hij is aan het dieet e
Klopt. Hij pakte 1 grote aardbeien milkshake, 1 cola zero, 2 big Macs, 2 broodjes hamburger en een kleine friet :P

Man wat kan deze kerel eten :roflol: Die tikt de 8000 kcal aan als ie zo doorgaat.

• #165.099
Terug
Naar boven