Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #165.602
Want met wat extra vocht voor een paar dagen sterf je meteen

Rip heel DBB fucking pheasants:roflol:

• Haha
Waarderingen: vntl
  • #165.606
Even een paar dagen mk677 geintroduceerd om extra vocht te kweken voor mijn slaaponderzoek

Slaapapneu here I come

Iemand nog tips om het nog meer te beinvloeden?

Neem slaappil voor het slapen zodat alles ontspant
Hele nacht op mijn rug liggen
Veel vochtretentie
Misschien ff dikke pizza klappen pre bed?
Je wilt slaapapneu?

Alcohol drinken voor het slapen.

• #165.610
Even een paar dagen mk677 geintroduceerd om extra vocht te kweken voor mijn slaaponderzoek

Slaapapneu here I come

Iemand nog tips om het nog meer te beinvloeden?

Neem slaappil voor het slapen zodat alles ontspant
Hele nacht op mijn rug liggen
Veel vochtretentie
Misschien ff dikke pizza klappen pre bed?
Klap gewoon 5 bigmacs erin met lekker veel zout, een kilo gezouten pinda's, en als toetje 3 liter volle vla een halfuur voor het slapen gaan, en je zult snurken als nooit te voren, waarschuwing, weinig oordopjes zijn hier tegen bestand.:D

• #165.611
Hoe kan je zelf testen of je slaapapneu hebt? Daar heb je normaliter apparatuur voor nodig toch?

• #165.612
Hoe kan je zelf testen of je slaapapneu hebt? Daar heb je normaliter apparatuur voor nodig toch?
Nee gaat via een officieel onderzoek. Maar als je veel snurk/zwaar bent kan je er vanuit gaan dat je in ieder geval een (lichte) vorm van apneu hebt. Ik probeer het die nacht erg te hebben zodat ik een cpap vergoed krijg. Kan ik iig de keuze maken om hem te gebruiken of niet.

• #165.613
Voetbal op 't moment dat ik altijd train. Vast zometeen lekker rustig in de gym 🙏🏻

• #165.614
Als iemand je 's nachts hoort stoppen met ademhalen en daarbij snurkachtige geluiden hoort maken is dat een behoorlijke indicatie.

Laatst bewerkt:
  • #165.615
Nee gaat via een officieel onderzoek. Maar als je veel snurk/zwaar bent kan je er vanuit gaan dat je in ieder geval een (lichte) vorm van apneu hebt. Ik probeer het die nacht erg te hebben zodat ik een cpap vergoed krijg. Kan ik iig de keuze maken om hem te gebruiken of niet.
Eigen risico gaat er wel eerst vanaf hè

• #165.616
Dat moet ik dit jaar ook nog ff doen. Eigen risico is toch al op. Moest je lang wachten op een uitnodiging voor dat onderzoek? Heb vrijdag een afspraak bij de huisarts.

• #165.617
- bedpartner wakker houden door je gesnurk, en ademstop idd
- niet fit wakker worden
-'s middags al oververmoeid zijn
-overdag in slaap vallen
-na de avondmaaltijd in slaap vallen/ het niet redden tot bedtijd

Eeste traject is een bezoek aan de KNO arts

• #165.618
Terug
Naar boven