- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Wilde al zeggen, inb4 hartaanval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilde al zeggen, inb4 hartaanval
Koop iig maar goeie oordoppen voor EmmaWant met wat extra vocht voor een paar dagen sterf je meteen
Rip heel DBB fucking pheasants![]()

Fazant?Want met wat extra vocht voor een paar dagen sterf je meteen
Rip heel DBB fucking pheasants![]()
Die kan ik voor mezelf ook wel gebruiken, wordt wakker van me eigen gesnurk

Je wilt slaapapneu?Even een paar dagen mk677 geintroduceerd om extra vocht te kweken voor mijn slaaponderzoek
Slaapapneu here I come
Iemand nog tips om het nog meer te beinvloeden?
Neem slaappil voor het slapen zodat alles ontspant
Hele nacht op mijn rug liggen
Veel vochtretentie
Misschien ff dikke pizza klappen pre bed?
Waarschijnlijk zodat het dag vergoed wordt?Je wilt slaapapneu?
Alcohol drinken voor het slapen.
Ze slaapt al elke dag met oordoppen door mij

Het dag
Klap gewoon 5 bigmacs erin met lekker veel zout, een kilo gezouten pinda's, en als toetje 3 liter volle vla een halfuur voor het slapen gaan, en je zult snurken als nooit te voren, waarschuwing, weinig oordopjes zijn hier tegen bestand.Even een paar dagen mk677 geintroduceerd om extra vocht te kweken voor mijn slaaponderzoek
Slaapapneu here I come
Iemand nog tips om het nog meer te beinvloeden?
Neem slaappil voor het slapen zodat alles ontspant
Hele nacht op mijn rug liggen
Veel vochtretentie
Misschien ff dikke pizza klappen pre bed?

Nee gaat via een officieel onderzoek. Maar als je veel snurk/zwaar bent kan je er vanuit gaan dat je in ieder geval een (lichte) vorm van apneu hebt. Ik probeer het die nacht erg te hebben zodat ik een cpap vergoed krijg. Kan ik iig de keuze maken om hem te gebruiken of niet.Hoe kan je zelf testen of je slaapapneu hebt? Daar heb je normaliter apparatuur voor nodig toch?
Als iemand je 's nachts hoort stoppen met ademhalen en daarbij snurkachtige geluiden hoort maken is dat een behoorlijke indicatie.Hoe kan je zelf testen of je slaapapneu hebt? Daar heb je normaliter apparatuur voor nodig toch?
Eigen risico gaat er wel eerst vanaf hèNee gaat via een officieel onderzoek. Maar als je veel snurk/zwaar bent kan je er vanuit gaan dat je in ieder geval een (lichte) vorm van apneu hebt. Ik probeer het die nacht erg te hebben zodat ik een cpap vergoed krijg. Kan ik iig de keuze maken om hem te gebruiken of niet.
Dat moet ik dit jaar ook nog ff doen. Eigen risico is toch al op. Moest je lang wachten op een uitnodiging voor dat onderzoek? Heb vrijdag een afspraak bij de huisarts.Nee gaat via een officieel onderzoek. Maar als je veel snurk/zwaar bent kan je er vanuit gaan dat je in ieder geval een (lichte) vorm van apneu hebt. Ik probeer het die nacht erg te hebben zodat ik een cpap vergoed krijg. Kan ik iig de keuze maken om hem te gebruiken of niet.
- bedpartner wakker houden door je gesnurk, en ademstop iddHoe kan je zelf testen of je slaapapneu hebt? Daar heb je normaliter apparatuur voor nodig toch?
Nee je kan vrij snel terecht, binnen paar wekenDat moet ik dit jaar ook nog ff doen. Eigen risico is toch al op. Moest je lang wachten op een uitnodiging voor dat onderzoek? Heb vrijdag een afspraak bij de huisarts.
Is al weg
dan lig je een paar uur klaar wakker rond te draaien in bed.