XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • oa Zopiclon slaap je maar uur of 5 op.
     
    Zolpidem is wazig spul, krijg je complete blackouts van en als je 's nachts wakker wordt lul je er compleet naast. Al zou ik zelf mogen kiezen zou ik zelf kiezen voor 2mg lorazepam.
    Heerlijk spul :roflol:
     
    Zolpidem is wazig spul, krijg je complete blackouts van en als je 's nachts wakker wordt lul je er compleet naast. Al zou ik zelf mogen kiezen zou ik zelf kiezen voor 2mg lorazepam.
    Heerlijk spul :roflol:
    Is wisselend... zolpidem doet niets bij me.
    Zoplicon 7,5 mg helpt inslapen. Maar langer dan een uur doorslapen doe ik er niet op.
    Terwijl anderen zo 5 a 6 uur erop slapen.
    5 mg nitrazepam doet t wel paar uurtjes. Maar dan lul je de hele dag met dubbele tong.

    Bokito
    Maar als je genoeg slaapmeds neemt wordt de apneu wel erger.

    Maar met een slaaponderzoek moet je ook invullen welke en hoeveel slaapmeds etc je neemt. Ook vaak bijhouden van een slaap dagboek de week voor t onderzoek.
     
    Zolpidem is wazig spul, krijg je complete blackouts van en als je 's nachts wakker wordt lul je er compleet naast. Al zou ik zelf mogen kiezen zou ik zelf kiezen voor 2mg lorazepam.
    Heerlijk spul :roflol:
    Dat is ook de dubbele dosis voor een beginner :roflol:
     
    Is wisselend... zolpidem doet niets bij me.
    Zoplicon 7,5 mg helpt inslapen. Maar langer dan een uur doorslapen doe ik er niet op.
    Terwijl anderen zo 5 a 6 uur erop slapen.
    5 mg nitrazepam doet t wel paar uurtjes. Maar dan lul je de hele dag met dubbele tong.

    Bokito
    Maar als je genoeg slaapmeds neemt wordt de apneu wel erger.

    Maar met een slaaponderzoek moet je ook invullen welke en hoeveel slaapmeds etc je neemt. Ook vaak bijhouden van een slaap dagboek de week voor t onderzoek.
    Uiteraard ga ik niet vertellen wat ik ga nemen, en ik hoef ook geen dagboek bij te houden.
     
    Uiteraard ga ik niet vertellen wat ik ga nemen, en ik hoef ook geen dagboek bij te houden.
    Dat snap ik. :rolleyes:
    Ik werd zelf de dag voor t onderzoek gebeld. Uitvallersplek...dus kon t ook niet bijhouden. Maar moest wel een formulier voor 1 dag bijhouden.

    Hier is t 5 mnd wachttijd voor onderzoek.... :(
    Wel fijn dat t bij jou zo snel kan.
     
    En meestal is het ook gewoon leuk, zo niet, moet je een andere sport kiezen. Uiteindelijk is er altijd wel iets leuks. Mijn dochter vindt Judo helemaal geweldig, terwijl de ander best serieus danst (dat is best hard werken trouwens).
    Dat dansen hard werk is twijfel ik niet aan ,is iets waar je 100 procent voor moet gaan anders is het kut
     
    35km vanaf mij. 1km achter mij is de muur van Emmen 😌 alleen is dat heel anders dan in Limburg echt een rit doen. Maar ga er wel een keer heen 👍
    Doe maar keuteberg is een behoorlijke kuiten sloper ,zijn nog meer van die heuveltjes .vanaf het grendel plein tot de finish is behoorlijk hc ook
     
    Doe maar keuteberg is een behoorlijke kuiten sloper ,zijn nog meer van die heuveltjes .vanaf het grendel plein tot de finish is behoorlijk hc ook
    Keutenberg neem je gewoon op het buitenblad.
     
    CO2-uitstoot verminderen
    Dat is opmerkelijk, want toen ze nog minister van Verkeer was, was ze nog vóór een verlaging. Daar komt ze nu op terug. Hoewel het terugdringen van de stikstof- en CO2-uitstoot door het wegverkeer ook op de Franse agenda staat, denkt Borne niet langer dat verlaging van de snelheidslimiet op de snelwegen de juiste oplossing is.

    ‘Kost te veel mensen tijd’
    Het zou volgens haar te veel Fransen te veel extra reistijd opleveren, waardoor een 130 km/u-verbod onwenselijk is. Wel acht ze het belangrijk om de bevolking te informeren over de voordelen van 110 km/u rijden ten opzichte van 130 km/u.
     
    Back
    Naar boven