Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #166.041
En
In maart 2018 is het plan gepresenteerd door de denktank van het Europees Parlement. Sophie in ’t Veld is rapporteur voor het Europees Parlement over de plannen voor een pan-Europees pensioenproduct (Pepp).
Sophie in 't Veld is 1 van de grootste pro-EU engnekken die er rondlopen. Hardcore D66'er.

Nou dan komt het vast helemaal goed. Heb vertrouwen in de wetenschap rechtsstaat.

• #166.042
Dat geloof in de overheid en het rechtssysteem.

Lijkt wel of iedereen de lockdowns van de afgelopen jaren zijn vergeten. Als je dat 5 jaar geleden had voorspeld dan werd je door diezelfde mensen voor gek verklaard, "dat gaat hier niet gebeuren, we hebben een rechtssysteem".

'Complottheorieën'.

Als er wel 1 ding is dat iedereen de afgelopen jaren geleerd zou moeten hebben, is het wel dat de overheid tot alles in staat is.
Klopt, maar als je denkt dat onze pensioenpot aan de EU overgedragen wordt hoeft iemand met een koophuis de hypotheek ook niet af te betalen, ze kunnen je er toch zomaar uitzetten.

• #166.048
Het feit bijvoorbeeld dat 1 milieuactivist het halve land kan platleggen met stikstof of co2 zegt eigenlijk al genoeg. Als je denkt dat de ‘overheid’ daar blij mee is?
Ja tuurlijk zijn ze daar blij mee. Ze zijn hard bezig met het pushen van de energietransitie. Deze useful idiots, aka milieuactivisten, aka
1670780586422.jpg
, zijn ideaal voor de regering.

• #166.049
In een mooie 20min city leen je alles en is niets van jezelf. Streef 👌
Niets van jezelf streef?

Meh, ik heb liever eigendommen. Ironisch voor iemand die in een huurwoning leeft en een leaseauto rijdt zou je misschien denken. Of daarom juist niet. Voor mij is het op t moment financieel niet mogelijk. Huizen zijn hier veel te duur en ik krijg ook geen hypotheek. Bij zzp'ers wordt je maximale hypotheek berekent over je inkomsten van de afgelopen 3 jaar. Door covid heb ik 2 jaar amper inkomsten gehad. Dus 2022 is jaar 1. Pas in 2025 kan ik een huis kopen. Of pas in 2026 aangezien mijn vriendin op 1 jan 2023 begint als zzp'er. Gezamenlijk inkomen is dan gemiddeld wel ruim boven de ton dus kunnen we wel iets moois kopen. Hopelijk crashed de huizenmarkt binnen een paar jaar, dan kunnen we helemaal iets moois kopen.

• #166.050
Niets van jezelf streef?

Meh, ik heb liever eigendommen. Ironisch voor iemand die in een huurwoning leeft en een leaseauto rijdt zou je misschien denken. Of daarom juist niet. Voor mij is het op t moment financieel niet mogelijk. Huizen zijn hier veel te duur en ik krijg ook geen hypotheek. Bij zzp'ers wordt je maximale hypotheek berekent over je inkomsten van de afgelopen 3 jaar. Door covid heb ik 2 jaar amper inkomsten gehad. Dus 2022 is jaar 1. Pas in 2025 kan ik een huis kopen. Of pas in 2026 aangezien mijn vriendin op 1 jan 2023 begint als zzp'er. Gezamenlijk inkomen is dan gemiddeld wel ruim boven de ton dus kunnen we wel iets moois kopen. Hopelijk crashed de huizenmarkt binnen een paar jaar, dan kunnen we helemaal iets moois kopen.
Waarom zou je een enorm huis kopen als je zo stellig gelooft dat 't straks toch niet meer van jou is?

Oprechte vraag hoor, ik geloof ook wel dat er nog veel ellende aan komt.

• #166.051
Niets van jezelf streef?

Sarcasme jong

• #166.053
Niets van jezelf streef?

In 2026 tik jij dat bedrag zo af door al je altcoins.

• #166.054
Geld ligt gewoon voor het oprapen, Geen enkele reden om je zelf niet te verdiepen in handel .Kennis van me verhandelt hengelsport materiaal via marktplaats besteed hier hier zon 15 tot 20 uur in de week aan en verdient hier meer mee dan zijn vaste baan bij DSM .

• #166.055
Geld ligt gewoon voor het oprapen, Geen enkele reden om je zelf niet te verdiepen in handel .Kennis van me verhandelt hengelsport materiaal via marktplaats besteed hier hier zon 15 tot 20 uur in de week aan en verdient hier meer mee dan zijn vaste baan bij DSM .
Hij verkoopt zeker boilies?

coke boilies:trollface:

• #166.058
Waarom zou je een enorm huis kopen als je zo stellig gelooft dat 't straks toch niet meer van jou is?

Oprechte vraag hoor, ik geloof ook wel dat er nog veel ellende aan komt.
Enorm huis? Hoe kom jij erbij dat ik een enorm huis wil kopen? Ik lees dat nergens terug in mijn post.

Waarom ik een huis wil kopen? Huren is geld wegpissen. Wij zijn nu ong €10k per jaar kwijt aan huur, sociale huur notabene.. absurd. Een koophuis kan ik altijd nog verkopen wanneer ik dat nodig vind. Wanneer ik denk dat shit hits te fan. Stel ik besluit mijn huis na 5 jaar te verkopen, dan krijg ik er i.i.g. nog geld voor terug, i.t.t. huur.

Daarnaast willen we mogelijk ons gezin uitbreiden. Deze woning vinden we daar te klein voor en deze wijk is zwaar aan het islamitisch verpauperen.

Vrije sector in een betere wijk betalen we al snel minimaal het dubbele voor hetzelfde oppervlak. €20k per jaar.. dat is een ton wegpissen in 5 jaar.

Dan kan je beter kopen en na 5 jaar verkopen.

• #166.059
Hoor mensen dit wel vaker zeggen, net als dropshippen enzo. En eerlijk, ik snap voor geen meter hoe mensen daar flink geld mee maken. Ik snap de opzet, je koopt iets cheap op marktplaats of alibaba of op de hoek van de straat, whatever, en verkoopt 't duurder. Maar waarom koopt jouw koper 't dan niet gewoon zelf goedkoper. In 't geval van AAS of coke moet je nog de contacten hebben. Maar elke debiel kent tegenwoordig toch die Chinese knock off sites?

Ja jelly. Ik wil ook m'n maandloon erbij verdienen aan domme luie mensen.

Terug
Naar boven