apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Hebben wij onafhankelijke rechtsspraak?maar zolang we onafhankelijke rechtspraak hebben niet mogelijk.
Kzal wel iets gemist hebben. Sinds wanneer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben wij onafhankelijke rechtsspraak?maar zolang we onafhankelijke rechtspraak hebben niet mogelijk.
Jup icm met Pega trailer heel fijn , heb op de trailer een elektrische lier zitten .Keuze voor het vermogen is puur praktisch ( echt niet omdat ik een snelheids maniak ben 😂) vis vooral veel op de rivieren en grote wateren als Volkerak en Hollands diep of Dalsland Kanal in Zweden .jet ski heb ook aan zitten denken maar gelaten voor wat het is , de techniek is mij vreemd en ik sleutel graag zelf .Dat gezegd op onderhoud na gaat nooit niks stuk aan Yamaha buitenboord motoren 😅Chill bootje. Trailerbaar, flink wat power, nice!
Ik had een jack powles, maar daar was ik wat mee van plan. Uiteindelijk niet gedaan en verkocht. Misschien deze zomer nog een jetski kopen en later ook een soort gelijk bootje als wat jij hebt. Maar moet nog zo veel kopen![]()
Ik heb inderdaad wel wat geluk gehad.
We gaan toe naar een wereld waar werk vooral gedaan wordt door machines, robots en geautomatiseerde systemen. Het gaat niet zo hard als we vroeger dachten maar met AI gaat er wel meer veranderen.
Dus ik spaar, investeer en geef niet te gek veel uit zodat ik straks wat ruimte heb om te bewegen als het nodig gaat zijn.
Ik ben net wel/niet een millennial. Voor sommigen is het inderdaad veel lastiger. Gen z gaan helemaal een andere wereld zien. Altijd al zo geweest en zal altijd zo zijn, als we niet uitsterven.
Hebben wij onafhankelijke rechtsspraak?
Het pensioenstelsel gaat drastisch veranderen en na een paar jaar moet wel duidelijk zijn of je daar genoeg aan gaat overhouden.Ik ben wel weer op de rand, net niet of net wel GenZ. Ik ga er niet meer vanuit dat het pensioenstelsel en zorgstelsel stand kan houden tegen de tijd dat ik er gebruik van zou gaan maken.
Ja, die is onafhankelijk. Zo goed mogelijk als kan, blijven menselijke rechters. En fouten worden gemaakt.Hebben wij onafhankelijke rechtsspraak?
Ja. Ik zit al in een dc regeling. Mijn oude pensioen daar best gunstig in over kunnen storten. Voordat de babyboomers de ruif leegvreten.Het pensioenstelsel gaat drastisch veranderen en na een paar jaar moet wel duidelijk zijn of je daar genoeg aan gaat overhouden.
Aov.. hoe risicovol is je werk denk ik dan aan.Heel weinig, en ook niet aan AOV. Vooral beginners en alleenstaanden.
Iedereen heeft recht op aowIk schat de kans vrij laag in dat @dreamy1 iets doet als pensioensparen of pensioenbeleggen.
Ja maar dat is geen vetpot als je zelf niets hebt opgebouwd hè 😢
Wat precies?
Heb jij zelf ook al een keuze waar je die premie in stopt?Ja. Ik zit al in een dc regeling. Mijn oude pensioen daar best gunstig in over kunnen storten. Voordat de babyboomers de ruif leegvreten.
Als je klaagt dat je straks te veel inkomstenbelasting gaat betalen zou ik er toch eens aan denken.
AOW is wettelijk minimum !!
Dat geloof in de overheid en het rechtssysteem.
Daarom all about the hustleJa maar dat is geen vetpot als je zelf niets hebt opgebouwd hè 😢
Misschien een idee om dat zelf ook eens te doen. Zie bovenstaande post.Misschien een beetje verdiepen in de opbouw van de Nederlandse staat en rechtsspraak.